کد خبر : 29803
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۳

اعزام تیم‌های خبری از گیلان به همایش اربعین حسینی

اعزام تیم‌های خبری از گیلان به همایش اربعین حسینی

رئیس سازمان بسیج رسانه گیلان از اعزام تیم‌های خبری به مراسم پیاده‌روی اربعین حسینی(ع) به کربلا و نجف خبر داد و گفت: این سومین کاروان خبری اربعین گیلانیان به همایش جهانی پیاده‌روی است.

به گزارش گیلانستان، محسن جعفری در گفت‌وگویی، از اعزام تیم‌های خبری به مراسم پیاده‌روی اربعین حسینی(ع) به کربلا و نجف خبر داد و اظهار کرد: این سومین کاروان خبری اربعین گیلانیان به همایش جهانی پیاده‌روی است.

وی تصریح کرد: در این راستا ۵ تیم خبری از استان برای پوشش خبری همایش جهانی پیاده‌روی اربعین حسینی(ع) اعزام خواهند شد.

رئیس سازمان بسیج رسانه گیلان تصریح کرد: خبرنگاران گیلانی پیام‌رسانان همایش پیاده‌روی عظیم اربعین حسینی (ع) هستند و به نیابت از شهدای رسانه در این همایش شرکت می‌کنند.

جعفری با بیان اینکه سال گذشته «دیپلم خبرنگاری برون‌مرزی» به 40 خبرنگار گیلانی اعطا شد، خاطرنشان کرد: امسال نیز به خبرنگاران گیلانی «دیپلم خبرنگاری برون‌مرزی» اعطا می‌شود.

وی با اشاره به فعالیت اصحاب رسانه گیلان در مراسم اربعین سال گذشته، خاطرنشان کرد: سال گذشته بیش از 2 هزار و 300 خبر، گزارش، فیلم، مستند خبری و عکس از همایش جهانی پیاده‌روی اربعین توسط خبرنگاران گیلانی تهیه، تدوین، ضبط و منتشر شد.

رئیس سازمان بسیج رسانه گیلان از انجام هماهنگی‌های لازم برای استقرار و حضور خبرنگاران گیلانی در موکب‌های اربعین، مصاحبه با زائرین داخلی و خارجی حاضر در این همایش، هماهنگی‌های لازم برای انتشار اخبار و … توسط این سازمان خبر داد./ ایسنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار