کد خبر : 1588
تاریخ انتشار : پنجشنبه 7 آبان 1394- 23: 14

اعزام ناوگروه نیروی دریایی ایران به اقیانوس اطلس در آینده نزدیک

اعزام ناوگروه نیروی دریایی ایران به اقیانوس اطلس در آینده نزدیک

فرمانده نیروی دریایی ارتش از اعزام و بازدید این نیرو از بنادر اقیانوس اطلس در آینده نزدیک خبر داد.

به گزارش درگیلان، دریادار حبیب‌الله سیاری دقایقی پیش در مراسم رسمی استقبال از ناو گروه اعزامی ایران به آستراخان روسیه در بندر انزلی با عرض خدا قوت به دریادلان اعزامی اظهار کرد: گزارش‌ها نشان‌دهنده عظمت دریا است.

فرمانده نیروی دریایی ارتش ایران عرصه ماموریت ایران را بین‌المللی خواند و گفت: نیروی دریایی ارتش، نظامی، علمی و سیاسی و بین‌المللی است.

وی نشان دادن اقتدار جمهوری اسلامی در دریاهای آزاد را نشان‌دهنده بین‌المللی بودن این نیرو دانست و افزود: توانمندی و توان نیروهای مسلح در تمام عرصه‌ها و ارتباط با کشورهای منطقه و فرامنطقه موجب شده تا مذاکره‌کنندگان ایرانی با اقتدار حضور یابند و مذاکرات خود را به نتیجه برسانند.

سیاری با بیان اینکه در آینده از بنادر در اقیانوس اطلس بازدید می‌کنیم، تصریح کرد: در آینده شاهد پیشرفت بیشتری در نیروی دریایی کشور خواهیم بود.

وی حضور ناورگوه به آستراخان روسیه را نشانه توانمندی و اقتدار این نیرو در دریای خزر دانست و خاطرنشان کرد: کارکنان نیروی دریایی ارتش اثبات کردند که ایران توانمندی و قدرت بالایی در مذاکرات دیپلماسی دارد.

به گزارش فارس، ناوگروه صلح و دوستی اعزامی به کشور روسیه متشکل از ناوشکن دماوند و ناوهای موشک‌انداز جوشن و پیکان در ۲۶ مهرماه امسال به طرف بندرآستراخان حرکت کرد و امروز وارد بندر انزلی شد./فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار