کد خبر : 33490
تاریخ انتشار : دوشنبه 15 بهمن 1397- 43: 16

اعضای شورا تکلیف خود را با شهرداری مشخص کرده تا شهر این همه بلاتکلیف نباشد/ عده‌ای در تلاشند وزارت کشور مدیریت‌های آقای جذب را به عنوان میانی قبول کند

اعضای شورا تکلیف خود را با شهرداری مشخص کرده تا شهر این همه بلاتکلیف نباشد/ عده‌ای در تلاشند وزارت کشور مدیریت‌های آقای جذب را به عنوان میانی قبول کند

عضو سابق شورای شهر رشت گفت: آقای جذب مدیریت هایی را داشته که شورای شهر در تلاشند به وزارت کشور قبولانده شود که مدیریت های او را به عنوان مدیریت میانی تلقی کنند.

سیدرضا موسوی روزان در گفتگو با خبرنگار سرویس سیاسی گیلانستان با بیان اینکه متاسفانه شهر رشت سالیانیست که از موضوع انتخاب شهردار رنج می برد، اظهار کرد: انتخاب اول شورای اسلامی شهر در این دوره، نتوانست با موفقیت رو به رو شود و در طول آن تصدی شهرداری هم اقدام شاخصی در سطح شهر صورت نگرفت.

وی با بیان اینکه موضوع مذکور منجر شد شهردار با نظر خویش از شهر خارج و موضوع به سرپرستی کشیده شود، افزود: طبیعی است که در دوره سرپرستی شهرداری اقدام خاصی نمی تواند صورت گیرد.

عضو سابق شورای شهر رشت با بیان اینکه موضوع اختیار شهردار با سرپرستی شاید خیلی تفاوت نداشته باشد، گفت: دوره سرپرستی معمولا دوره ای نیست که انتظار داشته باشیم اقدام خاصی در سطح شهر صورت گیرد.

موسوی روزان با بیان اینکه مدتیست که اعضای شورا با اکثریت آرا فردی را برای شهردار انتخاب کرده اند، تصریح کرد: تا کنون این انتخاب هم به نتیجه نرسیده که این قضیه ریشه در داخل شورای اسلامی شهر دارد.

وی با بیان اینکه شورای شهر باید تکلیف خود را با شهردار مشخص کند و دست به اقدامی زند که این همه شهر بلاتکلیف نباشد، خاطرنشان کرد: در واقع پاسخگویی نداشتن شهردار در شهر رشت و بعد از این همه مدت کار به سرپرستی واگذارشدن، مستقیما به شورای اسلامی شهر بر می گردد.

عضو شورای سابق رشت با بیان اینکه شورای شهر باید پاسخگوی افکار عمومی در این راستا باشد، اظهار کرد: از هر طیف و جناحی که در شورای اسلامی شهر حضور دارند باید دلشان برای شهر بسوزد و عاقلانه و خردمندانه برای شهر تصمیم بگیرند.

موسوی روزان افزود: دستورالعملی همزمان با انتخاب جناب جذب از طرف معاون اول رئیس جمهور ارسال شد که صورت ظاهرش این بود که آقای جذب نمی تواند در جایگاه شهرداری قرار گیرد.

وی گفت: ظاهرا برخی از اقایان در شورا نظرات خود را به وزارت کشور منعکس کرده اند که در طول مدیریت کاری جذب شرایطی وجود دارد و آن سابقه ها شاید به عنوان مدیریت میانی که معاون اول رئیس جمهور ۹ سال مشخص کرده است بتواند شامل حال شهردار انتخاب شده از سوی شورا باشد.

عضو سابق شورای اسلامی شهر رشت با بیان اینکه تا این لحظه وزارت کشور تصمیم خاصی در ارتباط با جذب نگرفته، که وی را رد کند و شامل حالش نشود، تصریح کرد: برای قبول او هم تصمیم خاصی تاکنون اتخاذ نشده است.

موسوی روزان خاطرنشان کرد: جذب مدیریت هایی را داشته که شورای شهر در تلاشند به وزارت کشور قبولانده شود که مدیریت های او را به عنوان مدیریت میانی تلقی کنند که اکنون به صراحت نمیتوان گفت که آن مدیریت ها میانی نیست و باید بگذاریم وزارت کشور تصمیم بگیرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار