کد خبر : 46095
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۶ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۲

توسط کمیته پژوهشی راهیان گام دوم انقلاب صورت گرفت؛

اعلام آخرین نظرسنجی میزان تمایل مردم رشت به جناح های سیاسی در انتخابات 98/ چه کسانی رای ندارند؟!

اعلام آخرین نظرسنجی میزان تمایل مردم رشت به جناح های سیاسی در انتخابات 98/ چه کسانی رای ندارند؟!

مسئول روابط عمومی و امور رسانه راهیان گام دوم انقلاب اسلامی گیلان از تحلیل و استخراج آخرین نظرسنجی کمیته پژوهشی تشکل مذکور خبر داد.

به گزارش گیلانستان، مسئول روابط عمومی و امور رسانه راهیان گام دوم انقلاب اسلامی گیلان از تحلیل و استخراج آخرین نظرسنجی کمیته پژوهشی تشکل مذکور مبنی بر میزان تمایل افراد به گروهها و جناح های سیاسی در انتخابات اسفند 98، خبر داد.

میلاد ابراهیمی با بیان اینکه راهیان گام دوم انقلاب اسلامی گیلان به صورت مستمر به سنجش میزان تمایل افراد به گروهها و جناح های سیاسی در انتخابات می پردازد، اظهار کرد: نظرسنجی ها به همت کمیته پژوهشی راهیان گام دوم انقلاب اسلامی گیلان اجرا می شود.

وی تصریح کرد: تهیه فرم های نظر سنجی، نحوه اجرای نظر سنجی، اجرای نظر سنجی، تجزیه و تحلیل نتایج آن، ارائه گزارش تحلیلی به کمیته های ذیربط و بررسی نتایج توسط کمیته پژوهشی این تشکل انقلابی صورت می گیرد.

مسئول روابط عمومی راهیان گام دوم انقلاب اسلامی گیلان با اشاره به نتایج آخرین نظرسنجی صورت گرفته افزود: بر این اساس، اغلب مردم هنوز تصمیم نگرفته اند به چه کسی رای دهند ولی برخی از آنان تصمیم قطعی گرفته اند که به کاندیدای کدام جناح یا گروه سیاسی حتما رای نخواهند داد.

ابراهیمی ادامه داد: این نظرسنجی که در شهرستان رشت انجام گرفت، نشان‌می دهد که ۱۷/۵ درصد رای دهنده ها تصمیم گرفته اند، به اصولگرایان رای ندهند که این رقم در آبان ماه ۲۹درصد بود. همچنین ۲۰/۱ درصد رای دهنده ها اعلام کرده اند که حتما به اصلاح طلبان رای نخواهند داد، در صورتی که این نسبت در نظرسنجی قبلی ۳۲ درصد بود.

وی اظهار کرد: این نظرسنجی حاکی از آن است که همچنان در یک ماه گذشته، اصولگرا ها کمتر از اصلاح‌طلب ها مخالف قطعی داشته اند و الگوی رای دهی، با نگاه سیاسی کاهش و آرای خاکستری افزایش یافته است.

مسئول روابط عمومی راهیان گام دوم انقلاب اسلامی گیلان با بیان اینکه سنجش مذکور در مجموع بخش های پنجگانه رشت( سنگر، خمام، لشت نشا، خشکبیجار و کوچصفهان) به اجرا در آمده است، افزود: این وضعیت در بخش ها نشان می دهد که ۱۲/۲ درصد رای دهنده ها به اصولگرایان رای نخواهند داد و ۲۲/۴‌ درصد رای دهنده ها نیز تصمیم گرفته اند که به اصلاح طلب ها رای ندهند.

ابراهیمی در پایان ابراز امیدواری کرد که با حضور پرشور مردم و انتخاب صحیح آنها در انتخابات پیش رو، شاهد تشکیل مجلسی بانشاط، خدمتگزار، متخصص و عاقل اندیش جهت توسعه ایران عزیز باشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار