کد خبر : 11061
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۶ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۳

افرادی که به خریداری آرای مردم فکر کنند، خائن به امام و انقلاب هستند/ نارضایتی 90 درصد بازاریان از وضعیت پیاده راه شهرداری رشت

افرادی که به خریداری آرای مردم فکر کنند، خائن به امام و انقلاب هستند/ نارضایتی 90 درصد بازاریان از وضعیت پیاده راه شهرداری رشت

این فعال سیاسی اجتماعی گفت: اگر هر کاندیدایی، چه برای تصاحب کرسی نمایندگی مجلس باشد و چه برای پارلمان شورا، به خرید آرای مردم فکر کند، در واقع به آرمانهای امام، انقلاب، شهدا و مردم شهرش خیانت کرده است.

نقی هدایتی در گفتگو با خبرنگار سرویس اجتماعی گیلانستان با اشاره به مشکلاتی که مردم با آن دست و پنجه نرم می کنند، اظهار کرد: منابع شهرداری رشت به صورت عادلانه در قسمتهای مختلف توزیع نمی شود.

رئیس هیئت کشتی استان گیلان با تاکید بر اینکه بودجه های ورزشی شهرداری ناعادلانه بین رشته ها تقسیم می گردد، خاطرنشان کرد: به طور مثال به ورزش فوتبال بیشتر از سایر رشته ها بها داده می شود و این موضوع برای دیگر ورزشکاران قابل قبول نیست.

این فعال سیاسی اجتماعی با اشاره به اینکه باید رضایتمندی مردم را همواره به همراه داشته باشیم، تصریح کرد: اعضای محترم شورا و همچنین شهردار رشت خودشان را در معرض ارزیابی مردم قرار دهند و بروند ببینند مردم چه نمره ای به عملکردشان می دهند.

وی با بیان اینکه مردم مناطق حاشیه نشین رشت از عدم توجه ویژه به آنان رنج می برند، گفت: برخی از مسئولین شهری برای از دست ندادن جایگاه خود، وعده های دروغین زیادی به مردم می دهند.

هدایتی با بیان اینکه اگر خودمان را خادم و نوکر مردم می دانیم باید رضایت آنان را کسب نمائیم، ابراز نمود: مسئولین باید هنگام برخورد با مردم همیشه احترام آنان را حفظ کنند و در مواجه با انتقاد مردم، عصبانی نشوند و شنونده حرف های آنان باشند.

این فعال سیاسی اجتماعی با اشاره به پروژه پیاده راه فرهنگی شهرداری رشت، خاطرنشان کرد: از زمانی که بنده خاطرم هست و در سالیان اخیر شهرداران مختلف بیش از 10 بار میدان شهدای ذهاب را کنده کاری نمودند.

رئیس هیئت کشتی گیلان در ادامه اذعان داشت: باید در پروژه های شهری به صورت کارشناسی عمل شود و مسئولین بررسی کنند که آیا این پروژه به نفع مردم است یا خیر؛ آیا بار ترافیکی را کم می کند یا زیاد؟؛ در همین پروژه پیاده راه شهرداری، 90 درصد بازاری ها از وضع موجود ناراضی هستند.

وی با بیان اینکه در شورا و شهرداری سلیقه ای عمل می شود، خاطرنشان کرد: آقایان بیایند به مردم توضیح دهند که برای مناطق پایین شهر تاکنون چکار کرده اند؟

هدایتی با تاکید بر اینکه باید از فضا و ظرفیت نمایندگان مجلس، استاندار، نماینده محترم ولی فقیه و… برای پیشرفت شهر رشت استفاده شود، گفت: متاسفانه از ظرفیت ۳ نماینده شهرمان در مجلس شورای اسلامی آنطور که باید استفاده نشده است.

رئیس هیئت کشتی گیلان با بیان اینکه شهر رشت نسبت به کلانشهرهای کشور بسیار مظلوم است، اظهار داشت: شهری مثل شیراز دارای 60 زمین فوتبال رسمی است اما شما ببینید در شهر رشت چند زمین ورزشی داریم.

این فعال سیاسی اجتماعی با اشاره به برگزاری انتخابات گوناگون در کشور اظهار کرد: اگر هر کاندیدایی، چه برای تصاحب کرسی نمایندگی مجلس باشد و چه برای پارلمان شورا، به خرید آرای مردم فکر کند، در واقع به آرمانهای امام، انقلاب، شهدا و مردم شهرش خیانت کرده است.

هدایتی با بیان اینکه عده ای خائن در ایام انتخابات به دنبال خریداری شرف و بزرگواری مردم، آنهم با پول هستند، تصریح کرد: الحمدلله مردم عزیز و غیور شهرمان در انتخابات پیش رو با دست رد زدن به سینه این خائنان، جواب کوبنده ای به آنان خواهند داد.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار