کد خبر : 5834
تاریخ انتشار : دوشنبه 5 مهر 1395- 44: 23

افراد ذی نفوذ مانع احداث پل عابر پیاده در میدان رازی شدند/ مردم خواهان افتتاح سریع این پل هستند

افراد ذی نفوذ مانع احداث پل عابر پیاده در میدان رازی شدند/ مردم خواهان افتتاح سریع این پل هستند

عضو شورای اسلامی کلانشهر رشت گفت: متاسفانه شاهد آن هستیم که یکی دو نفر از افراد ذی نفوذ و موسسات به خاطر منافع شخصی خودشان در حال سوء استفاده هستند و به شدت در تلاشند جلوی احداث این پل گرفته شود.

فرهاد شوقی در گفتگو با خبرنگار سرویس اجتماعی گیلانستان اظهار کرد: در بازدیدی که بنده و جناب آقای کارگرنیا از محله قاسمیه ۲ (ابتدای میدان رازی به سمت میدان گاز) داشتیم و بحث مکانی که برای احداث پل هوایی عابر پیاده برنامه ریزی کرده بودیم، شهرداری رشت اعلام آمادگی کرد که این پل را هرچه سریعتر به بهره برداری برساند.

img00002

عضو هیات رئیسه شورای اسلامی کلانشهر رشت با اشاره به متوقف شدن اجرای این پروژه خاطرنشان کرد: متاسفانه شاهد آن هستیم که یکی دو نفر از افراد ذی نفوذ و موسسات به خاطر منافع شخصی خودشان در حال سوء استفاده هستند و به شدت در تلاشند جلوی احداث این پل گرفته شود.

وی با تاکید بر اینکه آنها پرونده ای را جهت کنسل کردن احداث این پل در دادگستری تشکیل دادند، تصریح کرد: متاسفانه در بررسی این پرونده هم تاخیر افتاده است و هزاران نفر از مردم این منطقه همچنان سرگردان و منتظر معلوم شدن تکلیف این قضیه و احداث پل مذکور هستند.

img00001

شوقی با اشاره به اینکه این نقطه یکی از نقاط حادثه خیز شهر می باشد و تاکنون تصادفات زیادی که منجر به مرگ هم شده، در آنجا رخ داده است، گفت: امیدواریم این پل عابر پیاده سریعا افتتاح شود تا دیگر شاهد بروز چنین حوادث ناگواری نباشیم.

img00003

عضو شورای اسلامی کلانشهر رشت ادامه داد: در حال حاضر چون این پل در مقابل یک بانکی قرار است احداث شود و آنان برای اینکه نمای خودشان خراب نشود، آمدند اعتراضاتی را انجام داده اند که متاسفانه فعلا پروژه متوقف شده است.

وی در پایان ضمن ابراز امیدواری از این موضوع گفت: در حال تلاش و پیگیری هستیم که مشکلات بوجود آمده را برطرف کنیم تا هرچه سریعتر شاهد بهره برداری از این پل عابر پیاده باشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار