کد خبر : 2668
تاریخ انتشار : سه شنبه 8 دی 1394- 17: 10

افشاگری سردار محمدی از فتنه ۸۸ در گیلان/ افرادی که حکم دستگیری شان را داشتیم امروز جزء مسئولین استان شدند!

افشاگری سردار محمدی از فتنه ۸۸ در گیلان/ افرادی که حکم دستگیری شان را داشتیم امروز جزء مسئولین استان شدند!

فرمانده سابق سپاه قدس گیلان گفت: برخی اساتید دانشگاه ورقه امتحانی را از دانشجویان می گرفتند و می گفتند بروید تحصن کنیدهمین ها امروز در راس اموراستان هستند!

به گزارش “درگیلان“، به مناسبت حماسه ۸دی گفتگویی با سردار هامون محمدی فرمانده سابق سپاه قدس گیلان که خود در ایام فتنه ۸۸ هدایت مردمی حماسه ۸ دی گیلان را برعهده داشت انجام گرفت که در زیر می خوانید:

سوال: در صورت صلاحدید بفرمایید اساساً چرا فتنه حادث شد ؟ آیا فتنه ۸۸ یک پیش مایه ای داشت؟ یا همه ی ماجرا در انتخابات ریاست جمهوری ۸۸ تولد یافت؟

بسم الله الرحمن الرحیم اولاً جادارد از جنابعالی ، نیروهای ارزشی و بصیری که درسایت احرارگیل که از سایت های ارزشی و اثر گذار گیلان است تشکر کنم. اخبار و تحلیل های احرارگیل را توی این چند سال دنبال می کردم. به همه شماها خسته نباشید می گویم و می دانم کار کردن بادست خالی چقدرسخت است. البته که اجر دوستان محفوظ است.

اما در پاسخ به سوال شما اول میخواهیم بدانیم که چه کسانی از فتنه سود بردند و فتنه به نفعشان بود. باید ببینیم که در افکار و تفکرات و صحبت ها و منش ها چه کسانی قبل از انتخابات به نوعی اظهار نظر می کردند و این نظرات به آنچه که بعد از فتنه حادث شد شبیه بود . در واقع فتنه ریشه ای در قبل از انتخابات داشت و اینطور نبود که مثلا یک اتفاقی در انتخابات افتاده باشه ، بعد این اتفاق منجربه بروز فتنه شده باشه ، یعنی در واقع این ساده لوئی است اگر کسی فکر کند که آنچه بعد از انتخابات حادث شد یک عامل و برنامه ریزی قبل از انتخاباتی نداشته ، و شما میدانید که بنا به همان اخباری که در آن زمان به گوش مردم رسید ما پرواز هایی که از سمت انگلیس به سمت ایران می شد آدم هایش و نوع پرواز و همچنین تعداد پرواز ها خیلی فرق می کرد که هرچه قدر به انتخابات نزدیک می شدیم همینطور بیشتر و بیشتر می شد و به نوعی بحث صیانت از آرا و بحث همان ترفندی که در دوم خرداد آقای هاشمی رفسنجانی به صراحت اعلام کرد که با این که خودش هم رئیس دولت بود و کابینه در اختیار خودش بود آمد در نماز جمعه اعلام کرد که من نگران انتخابات هستم که اگر نگرانی هم داشت می توانست به اعضای کابینه ی خود این موضوع را مطرح کند و به آنهایی که مجری انتخابات بودند تذکر بدهد که از رای مردم صیانت کنند و واقعا این شرایط باعث این شد که فضای انتخابات تغییر بکند و اینکه مردم حاکمان و کسانی که همسو با حاکمان هستند را مقصر بدانند و در مقابل حاکمان موضع بگیرند .امادر فتنه ۸۸ هم همین اتفاقات افتاد اما اینبار بصیرت مردم در حدی بود که توانستند این خط توطئه را تشخیص بدهند و در مقابلش بایستند.

سوال: خط تقلب در انتخابات دست آویز مدعیان بود ، آیا امکان تقلب در این حد وجودداشت؟

خب مردم در یک انتخاباتی که به گفته ی همه ی ناظران انتخابات سالم و درستی بود و حتی در محفل های خصوصی این آقایان هم مطرح شده بود که انتخابات مشکلی نداشت و اساسا اگر بخواهد تقلبی در این سطح با ده ، پانزده میلیون فاصله صورت بگیرد نیاز به یک سیستم بسیار پیچیده دارد که شما و بنده هم میدانیم که در زمان اصلاحات خود آقای تاج زاده یا یکی از مسئولین که الآن من دقیقا حضور ذهن ندارم که از همین مسئولین وزارت کشور بود که گفت ما برای همین نیم سال آینده آدم وارد وزارت کشور کردیم که اصلا مجریان در همین استان گیلان هم شما اطلاع دارید که آقای احمدی نژاد در انتخابات ۸۸ کمترین رای را از صندوق استانداری به نفع ایشان بود با اینکه استاندار مدعی بود که اصولگرا است ولی کمترین رای به آقای احمدی نژاد داده شد و در این فضا تمام مجریان استانداری هستند و از استانداری سازماندهی می شوند حالا به غیر آن نظار که نظارتی بر انتخابات دارند و از طرف شورای نگهبان انتخاب می شوند ، تو این فضا چطور ممکن است که تقلب کرد ؟

عوامل مشخص ، نیروها مشخص ، همه چیز مشخص ، خب قطعا این حرف یک حرف با بستر توطئه بود که مبنای بسیار نادرستی داشت و اصلا با هدف ایجاد شبه در اصل انتخابات ، که اگر کاندیدای مورد نظر اون آقایونی که مدعی بودند انتخاب نمی شد (که یکی از آقایانی که خیلی هم مدعی بود آمد به صراحت گفت که اگر از صندوق ها میرحسین موسوی بیرون نیامد اصلا آن صندوق باطله و مردم بریزند در خیابانها و آشوب به پا کنند .)

IMG_۲۰۱۵۱۲۱۳_۱۴۱۳۵۴

سوال:سردار ! اجازه می فرمایید برگردیم به گیلان خودمون، اوضاع گیلان درآن ایام چگونه بود؟

متاسفانه ما در استان گیلان آن زمان اوضاع خیلی خوبی نداشتیم علی رغم اینکه دولت ، دولت اصولگرایی بود اما کسانی که در رأس امورات اجرایی استان بودند خیلی دیدگاه  اصولگرایی نداشتند ، خب ما هم به واسطه ی مسئولیت آرام سازی مردم داشتیم و آرام کردن اوضاع و خط مقدم دفاع از حاکمیت و ولایت باشیم و آنچه که در واقع وظیفه ی ما بود این امر بود که مردم را در صحنه ی دفاع از انقلاب نگه داریم و حرف مردم هم این بود که ما رای بدهیم و اگر بنا باشد که به این سادگی رای که در این فضای بسیار مثبت و مملوء از دموکراسی با آزادی کامل وجود داشته را اینگونه به سادگی زیر سوال ببرند را قطعا سنگ روی سنگ بند نمی شود و فرمایشی که مقام معظم رهبری در اولین نماز جمعه بعد از انتخابات مطرح کردند همین بود که پایبند قانون باشیم حتی اگر معترضیم اولا که پایبند قانون باشیم و دوما که رای مردم را بپذیریم و اگر هم اخباری به ما رسید که تقلبی شده ، تخلفی شده ، تا جایی که در نتیجه ی انتخابات تاثیر بگذارد که البته اصلا همچنین چیزی نبوده حتی همچنین موردی هم نبوده و آقایون می گفتند که تقلب شده ، و ما می گفتیم که اگر شما مطلع هستید این مصداق را به ما بگویید ، و آقایون اشاره نمی کردند که در استان فلان ، در شهر فلان ، در روستای فلان مثلا در این حد تقلب شد . فاصله ی در واقع آرا اینگونه بود که اگر هم تقلبی صورت گرفته باشد نمی تواند تغییر وضعیتی در نتایج ایجاد کند و تخلفی که بتوانند سرنوشت انتخابات را تغییر بدهد نبوده . در استان هم متاسفانه کسانی که حاکم بودند آدمهای نبودند که بتوانند این موضوع را برای مردم تبیین بکنند که خیلی درست تبیین نشد.

سوال: این سوء مدیریت که اشاره داشتید ؛ در گیلان منجر به حوادث هم شد؟ در کدام مکانها بیشتر؟

خب بله، ما از روز اول درگیری هایی در سطح شهر داشتیم که این درگیری ها از دو روز بعد از انتخابات جلوی دانشگاه علوم پایه در منظریه ، در بخشی از گلسار ، سبزه میدان ، چهار راه میکائیل با هدایت رادیو ی بیگانه ، و جالب این است که آنهایی که مدعی انقلابی بودن داشتند دقیقا ما آدرس این تقابل ها را از سایتهای اینترنتی میگرفتیم وگرنه ما ازکجا میدانستیم ؟ این رسانه های بیگانه که برعلیه انقلاب کار میکردند و مکان ها را آن ها میگفتند و در واقع رهبر این تقابل ها سایت های بیگانه بودند این هایی که میگویند ما به هیچ جایی وصل نبودیم پس چطور میگفتند چهار راه میکائیل ساعت فلان ؟ البته بچه های ماهم می آمدند بچه های حزب اللهی و بسیج می آمدند ولی ما این سوال را داریم که چطور وقتی این ها میگفتند که هفت نقطه در رشت مردم بیایند و در آن هفت نقطه عناصری که مریض بودند و می آمدند ، با دستور چه کسی می آمدند آنجا را می بستند؟ چطور آنجا جمع می شدند ؟ آیا غیر از این بود که همان سایت ها آن ها را هدایت می کردند ؟ اگر همان سایت ها آن ها را هدایت می کردند که آن سایت ها متعلق به ضد انقلاب هستند ، آن سایت ها که برای منابع انگلیسی و آمریکایی هستند ، پس معلوم هست که این حرکت یک حرکت از قبل برنامه ریزی شده بود . اما آن ها یک چیزی را کور خوانده بودند و نمی توانستند تشخیص بدهند که مردم ما دیگر مردمی نبودند که بخواهند فریب آن ها را مانند سالهای ۷۳و ۷۴ را بخورند و به نوعی در جهت گیری شان دچار اشتباه بشوند.

سوال: اشاره ای داشتید، ولی نقش مردم گیلان در خنثی کردن تدبیر فتنه گران چه بود؟

خوشبختانه در استان گیلان حرکت خود جوشی از همان روز اول شروع شد یعنی ما به محض اینکه من خودم به عنوان فرمانده سپاه قبل از اینکه من بخواهم برای این حرکتهای خراب کننده و شورشی این آقایون بخواهم برنامه ریزی کنم ، دیدم که مردم خودشان جلوی دانشگاه علوم پایه ایستادند و دارند شعار می دهند و در واقع به نوعی ما آمدیم مردم را از این ها جدا کردیم که با این ها درگیر نشوند به هرحال آسیب ایجاد نشود.

سوال: سرتیم اصلی این ها چه کسانی بودند ؟

متاسفانه من باید عرض بکنم که به هر حال من نه دنبال جایگاهی هستم نه دنبال موقعیتی هستم و باید حقایق را گفت و من همیشه گفتم و هیچ ابایی هم از عنوان کردن حقایق ندارم

متاسفانه بخش زیادی از آدمهایی که در همان دوران در شورای تامین ما حکم دستگیری اینان را داشتیم متاسفانه امروز جزء مسئولین استان هستند ، حالا در چه سطحی من خیلی به آن اشاره نمیکنم ولی ما حکم دستگیری اینها را داشتیم و اگر کسی شک دارد و یا کسانی که معترضند از این حرفی که من دارم میزنم و با دیده ی شک به آن نگاه می کنند ، می توانند به مذاکرات شورای تامین به تاریخ ۲۲و ۲۳ ، ۲۴ خرداد مراجعه بکنند و ببینند که آقایی که یک مسئولیت کلیدی در سطح استان دارد آیا اسمش جزء دوازده نفر دانشگاه بوده ، دوازده نفر را ما در دانشگاه لیست داشتیم آیا الآن کسانی که مسئولیت های کلیدی استان را دارند جزء آن لیست هستند یا نه ؟ اساسا ببینید ما باید موضع خودمان را با فتنه مشخص بکنیم من متعجب هستم واقعا با این صراحتی که حضرت آقا درباره ی فتنه ی ۸۸ مشخص می کند چرا آن هایی که مدعی هستند و دائم می گویند مقام معظم رهبری و با آب و تاب میگویند مقام معظم رهبری ولی در عمل و نیت های خودشان واقعا مقید این حرفهایی که از دهانشان خارج می شود نیستند ، چرا وقتی آقا در واقع آقا مرز بندی میکنند بین حق و باطل و فتنه را کاملا معرفی می کنند ، چرا آقایون دائما از فتنه به عنوان حادثه یاد می کنند ؟ شما بروید تو همین سالهای گذشته سخنرانی های همین مسئولین استان خودمان همین آقایانی که در رأس استان هستند را بروید سخنرانی های آن ها را ببینید که این ها خطی نیست که از مرکز به آن ها داده می شود که آقا باشه شما که نمی توانید جلوی حضرت آقا بایستید و بگویید که این فتنه نبوده که جرأتش را ندارید اما چرا میگویید حادثه ؟ چرا وقتی آقا میفرمایند فتنه شما میگویید حادثه ؟! این حادثه نبود ، این یک فتنه بود از پیش تعیین شده با برنامه ریزی دقیق ، با هزینه های کلان که در این کشور اتفاق افتاد با اجیر کردن آدمهایی که به دنبال این بودند که کشور را به ورطه ی سقوط و نابودی بکشانند و نظام را خدشه دار کنند .

IMG_۲۰۱۵۱۲۱۳_۱۳۰۱۰۷

سوال: نظر شما اینه که مسئولین امروز گیلان با مقوله فتنه برخوردی دوگانه دارند؟

ببینید خب آقایون الآن مسئولند در این استان ، باید ببینیم آقایون با فتنه چه برخوردی میکنند آیا فتنه را قبول ندارند که فتنه بوده ؟ و یا نه فقط مردم اعتراض داشتند و اعتراض به حقی هم داشتند این ها را ما باید ببینیم امروز این آقایون دیدگاهشان نسبت به فتنه چگونه است ؟ کار ندارد بیایند در یکی از این سخنرانیها در همین ۸ دی امسال آقایانی که مسئول هستند در این استان بیایند سخنرانی بکنند درباره ی فتنه و بگوید که فتنه چه بوده ؟ اگر شما توانستید از زبان و لسان این ها دو تا کلمه ی قابل فهم از فتنه را دریافت کنید هرچه که خواستید بگید . هرگز این ها اتفاقات آن روز را واکاوی نمی کنند ، اصلا رویشان نمی شود ، شرم می کنند از اینکه کشور را بردنند در پرتگاه ، تا ورطه ی نابودی کشور را بردند.

که من به یاد دارم آن شب ها را ، که ما تا صبح نمی خوابیدیم بعد مادر شهید زنگ زده بود زار زار گریه می کرد و می گفت که آن انقلابی که بچه های ما به وجود آوردند اینان دارند به سادگی از بین می برند و داد می زد می گفت حاج آقا نگذارید که انقلابی را که بچه های ما با گوشت و پوست و استخوانشان بهایش را دادند به سادگی از بین برود ، این ها چطور جواب خدا را می خواهند بدهند ؟ و الآن هم در پست های کلیدی استان هستند ، همین آدم ها در آن زمان آقایانی که استاد دانشگاه بودند ورقه از زیردست دانشجویان بیرون می کشیدند که به آن ها می گفتند اگر شما بخواهید ورقه را پر کنید و در امتحان شرکت کنید به شما نمره نخواهم داد و می گفتند که بروید در دانشگاه تحصن کنید جلوی چشم همین آقایون سلف سرویس را به آتش کشیدند و شیشه هایش را خرد کردند و قرار بود که اتوبوس را هم آتش بزنند که بچه های بسیجی نگذاشتند و جلویشان را گرفتند اینان چگونه ادعا می کنند که امروز باید در رأس کار باشند ؟ با چه حقی ؟ اینان که خیانت به ملت کردند اصلا بیایند و به مردم بگویند که ما در فتنه موضعمان این بوده ، آن وقت ببینیم ملت یک روز می گذارند که این ها روی کار باشند ، منتها اینجا متاسفانه ریا ، نفاق به نوعی رنگ آدم ها را عوض کرده که الآن همه مدعی اند .

یکی از این ها به من پیغام داد گفت آقا شما اسم از ما نبر که فلان بسار و چرا نسیت به ما این موضع را دارید ؟ گفتم که من دارم تکلیفم را انجام می دهم من نمی توانم که حقایق را پنهان کنم که من خودم به شما پیغام دادم که آقا کوتاه بیایید و نکنید این کار را و تیشه به ریشه ی انقلاب نزنید مگه شما کوتاه می آمدید ؟ احساس می کردید که بر روی یک موجی سوار هستید که این موج می تواند شما را به خواسته هایتان برساند ولی ملت نگذاشت ، مردم نگذاشتند .

سوال: سردار ! از ۸ دی بگویید، چه شد تو گیلان که بغض مردم ترکید؟

اما در رابطه با خود ۸ دی من خدمتتان عرض کنم که ما واقعا مشکل داشتیم همان جا هم سردار علیزاده که جانشین ما بود و از طرف استانداری آقای رضوانی در یک جلسه ای نشستند و مصوب شد که ما یک راهپیمایی بکنیم بعد آن اتفاقی که در عاشورا افتاد یعنی حتک حرمت هایی که شد قرار شد که ما بیاییم داخل میدان ، حالا خدا این فکر را در ذهن ما چطور انداخت که ما وارد کار بشویم آن دیگر از عنایت های الهی بود که خداوند ابزار خودش را انتخاب می کند برای خداوند مشکلی نیست که ، یک بار می بینیم که یک سنگ می شود ابزار خداوند یک بار می بینیم صندلی می شود ابزار خداوند یک موقع می بینیم که باد و شن و شن ریزه و طوفان می شود ابزار خداوند ،

ما یه سری از بچه ها را که واقعا دستی بر آتش داشتند در فتنه و در تقابل با فتنه گران ، تو ذهن ما افتاد که یک راهپیمایی به راه بیندازیم و دوستانی هم در این حرکت بودند مانند شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی جزء علمداران این حرکت بودند آقای اشجری خیلی موافق این قضیه بودند و پیگیری می کردند و به نوعی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی یک نهاد درواقع مردمی است و مردم پایه است این نهاد و با اقدامات مردمی سر و کار دارد خب متولی این کار خودش را می دانست و آمد پای کار و حالا دوستان دیگری هم حمایت کردند ازجمله نماینده ولی فقیه استان هم حمایت کرد منتها روی زمان برگزاری ما واقعا به مشکل بر خورده بودیم استاندار وقت معتقد بود که نباید در این فضا راهپیمایی بشود ما هم بحث کردیم با ایشان و گفتیم ( آقای قهرمانی ؟ بله بله ) ببخشید ما نماینده روانه کردیم شما هم نماینده روانه کردید اگر شما برای نماینده تان احترام نمی گذارید ما برای نماینده مان احترام قائل هستیم، نمایند ه ما مصوب کرد نماینده شما هم مصوب کرد بنده هم به هیچ وجه سر این قضیه کوتاه نمی آیم ما حتی چه شما بیایید و چه شما نیایید داخل راهپیمایی؛ ما مصریم که این راهپیمایی انجام بشود چون خود مردم دارند به ما فشار می آوردند که شما باید یک کاری انجام دهید ما هم به خاطر اینکه تفرق ایجاد نشود و یک راهپیمایی منسجمی ایجاد شود منتظر یک فرصت هستیم که این اتفاق بیفتد  واقعا حالا من نمی خواهم طعنه ای بزنم و فقط اظهار تأسف می کنم برای کسانی که این حرکت را منحصر به خودشان می دانند در حالی که هیچ نقشی در آن نداشتند به نوعی تاکید دارم که حداکثر نقشی که می توان برای آن ها قائل شد این است که مخالفت نکردند ، آدم ها با هویت های مختلف چه حقوقی و چه حقیقی ،

می دانید که وقتی یک کار سخت را آدم دارد انجام می دهد خب خیلی ها وسط کار می برند یا حاضر نیستند با شما بیایند و همکاری کنند اما وقتی که شما از مرز خطر عبور می کنید و همه عافیت را که می بینند همه می گویند که ما بودیم ، کاره سخت ولی آدم ها همت این را ندارند که در این کاره سخت عیار خودشان را نشان بدهند ولی وقتی که کار گل می کند و نتیجه می دهد می آیند و می گویند که ما هم هستیم که خدا کند که این کار نتیجه ندهد بعد می آیند و می گویند که ما مخالف بودیم از اول ،

من متأسفم برای کسانی که این کار را انجام می دهند و باید فردای قیامت جواب بدهند آن هایی که سینه سپر نکردند و در درگیری ها اصلا نبودند نیامدند از امامشان دفاع کنند نیامدند از ولایت دفاع بکنند فقط یک گوشه ایستادند و نظاره گر بودند و الآن ادعا دارند چرا ؟ به خاطر این که به فلان آقا وصلند مثلا به سمت و جایگاه وصلند اینان باید جواب خدا را بدهند ولی خب خدا اون بالا بوده و می داند و ما حداقل بارها و بارها شاهدش بودیم که آدم هایی که در صحنه بودند به واسطه ی رشادت ها و شجاعت ها خداوند به این ها عزت داد خیلی ها سعی کردند که این عزت را از این ها بگیرند که نتوانستند چون عزت از خداوند است مال خداوند است و خداوند تشخیص می دهد که این عزت باید شامل حال چه کسی بشود قطعا شامل کار ریاکاران و منافقین نخواهد شد .

سوال: سردار ! فراموش کردن فتنه چه هزینه هایی را می تواند برای نظام تحمیل کند ؟

ببینید فتنه دو وجه دارد یکی این است که شما با فتنه مواجه می شوید و فتنه از روی شما رد می شود و شما را له می کند و شما قادر نیستید اتفاقاتی را که افتاده تجزیه و تحلیل بکنید و نمی توانید از آن درس عبرت بگیرید این بدترین نوع برخورد با فتنه است ، اما یک وجه دیگر فتنه این است که شما با فتنه دست و پنجه نرم می کنید و حتی اگر هم از شما عبور بکند برای شما پله وسکویی می شود که این فتنه بعدها دوباره تکرار نشود و شما مجددا از این فتنه آسیب نبینید واقعا من توصیه ام به همه ی دوستان و بچه هایی که دلشان برای انقلاب می سوزد این است که فتنه ها را بشناسند فتنه ای که ما پشت سر گذاشتیم و آدم هایی که در شکل گرفتنش نقش داشتند فکرشان ، انگیزه هایشان ، مسیرشان کاملا مشخص است امروز هم که شما می بینید به نوعی دائم دم از ولایت می زنند و می گویند حضرت آقا حضرت آقا ، اگر ما واقعا به این سادگی فریب بخوریم معلوم می شود که هیچ دریافتی از فتنه ی گذشته نداشتیم اگر می خواهیم واقعا ارزش قائل بشویم به دریافتهای خودمان در فتنه ی گذشته که اگر دریافتی نداشته باشیم یک حماقت محض است واقعا اما اگر می خواهیم ثابت کنیم که دریافت مناسبی داشتیم باید آدم هایی که در فتنه ی گذشته بودند باید به نوعی نقش داشتند آن ها را در ذهنمان بیاوریم و از مرام و مسیر آنها خودمان را دور نگه داریم .

سوال: فتنه برای انتخابات ۹۴ هم برنامه دارد؟

بله بله، مخصوصا الآن انتخابات مجلس هم نزدیک است آقایون نشسته اند برای خودشان برنامه ریزی کرده اند و گفتند که ما به خاطر اینکه از فیلتر شورای نگهبان رد بشویم باید بیاییم این ترفندها را بزنیم که انهو سر امام را می خواهند کلاه بگذارند سر ولی امر مسلمین را نعوذ بالله می خواهند کلاه بگذارند که ما از فیلتر ها چطوری رد بشویم چون حضرت امام فرمودند که کسی که شورای نگهبان را قبول ندارد اصلا هیچ مسئولیتی ندارد کسی که با شورای نگهبان وارد جنگ شده دچار حرام شده کار حرامی انجام داده خب این را که ما می دانیم بعد ما بیاییم در جلسه هایمان بنشینیم و بگوییم که چگونه دور بزنیم شورای نگهبان را یعنی چی ؟ در اصل ماجرا که حرام بودن این کار است تقابل با شورای نگهبان در اصلش و ماهیتش تغییری مگر ایجاد می شود ؟ خب بله یک فیلتر ها و شاخصه ها و میزان هایی است . ملتی که انقلاب کرده انقلابی که شفاف و ظلال است این انقلابی که هزینه هایی سنگینی برایش پرداخت شده هرکس از سر راه برسد و بیاید برود در مجلس ، مگر می شود یک همچنین چیزی ؟ در دموکرات ترین کشورها هم چنین چیزی اتفاق نمی افتد یعنی آن ها یک سری ملاک های حق و یا باطلی هم دارند کسی که می آید در گردونه ی انتخابات مثلا می تواند یک کسی برود در انتخابات آمریکا شرکت کند و بگوید من طرفدار استبداد هستم میشه همچنین چیزی ؟؟؟ اصلا راه می دهند آن را ؟؟ مثلا برود در مجلس آمریکا یا انگلیس یا فرانسه بگوید من طرفدار نازی ها هستم نازیست هستم تفکر هیتلری دارم اصلا نابودش میکنند.

شما در واقع یک مسیری را دنبال می کنید که مسیر مشخص است .

سوال: آیا فتنه ها فایده ای هم دارند؟

اولا اینکه فتنه به ما کمک می کند که مسیر ها را بشناسیم ، دشمن را بشناسیم همواره فتنه آفت و بلا نیست فتنه می تواند آدم هایی که پشت صحنه هستند و مسیر تقابل را به نوعی پشتیبانی می کنند چهره های آنها معلوم بشود و خودشان را نشان بدهد ولی ملتی می تواند از فتنه نهایت استفاده را بکنند به نفع خودشان و تقابل دشمن در قالب فتنه نهایت استفاده را بکنند که درک بکنند زوایای مختلف را آدم هایی که صحنه گردان فتنه ها هستند را بشناسند خط فتنه آن ها را بشناسند خط تقابلی آن ها را بشناسند خط توطئه ی آن ها را بشناسند اگر واقعا ما این دریافت را از فتنه ها نداشته باشیم واقعا ضرر کردیم یعنی عمر ما به هدر رفته کاری برای انقلاب نکردیم امروز تکلیف ما این است که فتنه را ، هم خودمان فتنه را بشناسیم و هم به دیگران بشناسانیم ومن واقعا برای مسئولین استان عرض میکنم به عنوان یک آدم کوچک من به اندازه ی خودم و آنها به اندازه ی خودشان اگر بمانیم و در حضور ما و در زمانی که ما بر سر امور هستیم کسی که تیشه به ریشه ی این انقلاب زده ، تیشه به ریشه ی نظام زده ، تیشه به ریشه ی مصلحت و در واقع عافیت انقلاب زده اگر آنها بر سره کار باشند باید جواب خدا را بدهیم اگه باید اعتراض بکنیم باید اعتراض بکنیم و اگه باید حرف بزنیم باید حرف بزنیم منتطر نمانیم که ببینیم مثلا آن آدم هایی که آمدن بر سره کار مثلا با ما چه رابطه ای دارند ، ما را تایید می کنند که اگر ما را تایید می کنند که خوبند که ما را تایید نمی کنند باید برعلیه آنان حرف زد این واقعا اینطور نگاه کردن در واقع انقلاب را به نفع خودش مصادره کردن است یعنی سرنوشت انقلاب را با سرنوشت خودش گره زدن است

توصیه ی من به همه ی عزیزانی که الآن بر رأس امور هستند و بر مصدر کار هستند این است که چشمان خودشان را نبندند چشمانشان را باز کنند و ببینند که چه کسانی امروز در این استان مسئولیت گرفتند که صحنه گردان فتنه بودند اگر فتنه را از دیدگاه حضرت آقا می بینیم ، همین آدم ها مجلس به آنها رأی اعتماد نداد که بر سر دانشگاه در واقع در رأس دانشگاه باشند ، وزارت علوم باشند ، چون این ها صحنه گردان بودند ما هم باید یک فیلتری در استان داشته باشیم چطور همین آدم ها الآن هستند در سطح استان ؟؟؟ اگر دریافت ما از فتنه در همین اندازه باشه که دوست و دشمن را بشناسیم ، ما در فتنه موفقیم ، پیروزیم ، یعنی سربلندان این فتح فتنه هستیم فتنه ای به ما عارض شد و ما قدرت شناخت بصیرت ما بالا رفت اگر غیر از این باشد قطعا ضرر کردیم و از فتنه دریافت درستی نداشتیم ولو که آدم های بزرگی باشیم مدعی بزرگی باشیم ولی نتوانستیم دوست و دشمن را بشناسیم .

منبع: احرار گیل

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار