کد خبر : 33662
تاریخ انتشار : یکشنبه 21 بهمن 1397- 28: 10

افول قدرت پوشالی نظام سلطه جهانی دیده می‌شود

افول قدرت پوشالی نظام سلطه جهانی دیده می‌شود

جعفری گفت: ایران اسلامی با صبر و استقامت در برابر دشمنان، وارد دوره حساس چهل سالگی شده و در روز ۲۲ بهمن با حضور در صحنه، اتحاد و یکپارچگی خود را، به رخ جهانیان می‌کشد.

به گزارش گیلانستان محسن جعفری با اشاره به اینکه تلاش دشمنان برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی ایران همچنان دیده می‌شود، گفت: دهه فجر و جشن ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی امروز در شرایطی برگزار می‌شود که نشانه‌های بارزی از افول قدرت پوشالی نظام سلطه جهانی دیده می‌شود.

 

رئیس سازمان بسیج رسانه گیلان افزود: انقلاب اسلامی ایران در چهل سالگی خود، با حفظ پویایی برای بسیاری از ملت‌های جهان تبدیل به الگویی مناسب و تمدن‌ساز شده است.

 

وی با بیان اینکه ۴۰سال است که استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا تلاش می‌کند که ملت ایران را از حرکت باز دارد، تاکید کرد: ملت ایران در سایه فرهنگ‌ فاطمی(س) و نهضت حسینی(ع) و تبعیت از ولی فقیه خویش از موانع و گذرگاه‌های حساس و گردنه‌های مهم تاریخی عبور کرده است.

 

جعفری خاطرنشان کرد:‌ ایران اسلامی با صبر و استقامت در برابر دشمنان، وارد دوره بسیار مهم و حساس چهل سالگی شده و در روز ۲۲ بهمن با حضور در صحنه، اتحاد و یکپارچگی خود را، به رخ جهانیان می‌کشد.

 

رئیس سازمان بسیج رسانه گیلان به حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی در طول ۴۰سال اشاره کرد و گفت: اکنون ماموریت بزرگ انقلاب، همچنان تاکید بر معنویت و ارزش‌های اسلامی و انسانی، پیروی از اندیشه‌های امام راحل(ره) و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب است و کم توجهی به این امور به معنی از دست دادن دستاوردهای بزرگ انقلاب تلقی می‌شود.

 

وی با بیان اینکه علیرغم تحریم‌های آمریکا، در سایه اقتدار و امنیت و حفظ و صیانت از ارزش‌ها و اصول مترقی انقلاب اسلامی شاهد پیشرفت و عزت روزافزون ایران اسلامی در عرصه‌های مختلف هستیم، خاطرنشان کرد: همه این دستاوردهای ارزشمند و گران سنگ را مدیون خون شهدا و امام راحل(ره) و مجاهدت ملت ایران با توکل به خداوند و عنایت حضرت ولیعصر (عج) هستیم.

 

جعفری با اشاره به آرمان‌های ارزشمند انقلاب اسلامی، بیان کرد: نسل جوان امروز با افتخار به راه رفته این ملت، با فرمان‌پذیری از رهبر و مقتدای خود، با همه توان از امانت سنگینی که بر دوش دارد پاسداری می‌کند.

 

رئیس سازمان بسیج رسانه گیلان افزود: جوانان این مرز و بوم در مسیر تحقق آرمان‌های انقلاب گام بر می‌دارند و بدون شک، تحقق کامل اهداف انقلاب در گرو همت، کار و تلاش بی‌وقفه همین جوانان مؤمن است.

 

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی، تاکید کرد: همه قشرهای مختلف مردم در این برهه حساس باید در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن حضور پرشور داشته باشند.

 

جعفری اذعان کرد: بار دیگر در چهلمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی با آرمان‌های امام راحل و بنیانگذار جمهوری اسلامی تجدید پیمان کرده و به جهانیان اعلام می‌کنیم تحت زعامت مقام عظمای ولایت تا رسیدن به قله‌های پیشرفت ایران اسلامی و جامعه اسلامی  لحظه‌ای از پای نمی‌نشینیم.

پایان پیام/شبستان

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار