کد خبر : 34196
تاریخ انتشار : دوشنبه 6 اسفند 1397- 10: 9

امیدواریم استاندار به استعفای کریمی ورود کند

الماس‌خاله: با استعفای کریمی مخالفیم/ حمایت ‌همه‌جانبه هیئت فوتبال از کریمی

الماس‌خاله: با استعفای کریمی مخالفیم/ حمایت ‌همه‌جانبه هیئت فوتبال از کریمی

رئیس هیئت فوتبال گیلان با تأکید بر حمایت همه‌جانبه از علی کریمی گفت: تمام تلاش خود را برای ادامه فعالیت علی کریمی در باشگاه سپیدرود به کار گرفته و خواهان ادامه حضور او در سپیدرود هستیم.

به گزارش گیلانستان، قربانعلی الماس‌خاله در گفت‌وگویی با اشاره به استعفای کریمی از تیم فوتبال سپیدرود رشت اظهار کرد: در حال حاضر واگذاری باشگاه به‌هیچ‌وجه به صلاح نبوده و تمام تلاش خود را برای ادامه فعالیت علی کریمی در باشگاه سپیدرود به کار گرفته و خواهان ادامه حضور او در سپیدرود هستیم.

وی با بیان اینکه سپیدرود با کریمی به ثبات رسیده است گفت: ایشان زحمات بسیاری برای سپیدرود رشت کشیده‌اند و خواهان حضور وی در سپیدرود هستیم، این تیم در شرایط سختی قرار دارد و نیاز به حمایت همه‌جانبه مسؤولان و هواداران دارد.

رئیس هیئت فوتبال گیلان با تأکید بر محبوبیت کریمی نزد هواداران و مسؤولان گیلان افزود: امیدواریم شخص استاندار نیز وارد این ماجرا شده و تصمیم خوبی برای سپیدرود گرفته شود.

الماس‌خاله با اشاره به نیاز مبرم سپیدرود به اتحاد و همدلی گفت: هیئت فوتبال گیلان تمام‌قد از علی کریمی حمایت کرده و روی حمایت همه‌جانبه هواداران نیز حساب ویژه‌ای بازکرده‌ایم، سایر مسؤولان نیز باید وارد گود شده و از سپیدرود حمایت کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار