کد خبر : 1721
تاریخ انتشار : جمعه 15 آبان 1394- 02: 19

امام جمعه لاهیجان : از همه جوانانی که احساس وظیفه کردند که او فرار را بر قرار ترجیح دهد تشکر میکنم

امام جمعه لاهیجان : از همه جوانانی که احساس وظیفه کردند که او فرار را بر قرار ترجیح دهد تشکر میکنم

امام جمعه لاهیجان: ما مخالف حامیان دولت نیستیم و دولت را حمایت میکنیم، ولی این روش آقایان را نمی پسندیم و ساکت هم نخواهیم نشست.

به گزارش درگیلان حجت الاسلام احمدعبدالله زاده پاشاکی با اشاره به حوادث عصر روز ۱۳ آبان در لاهیجان با بیان اینکه متاسفیم که در روز استکبارستیزی عده ای به نام حامیان دولت در دانشگاه آزاد لاهیجان، برای سخنرانی تریبون میگیرند و از فردی که در فتنه ۸۸ نقش داشته دعوت می کنند گفت: فردی که دست در دست استکبار دارد، چگونه می تواند از استکبار ستیزی بگوید.

وی  با بیان اینکه کسی که وابسته به غرب است و غیرت دینی ندارد و عقیده ای به استکبار ستیزی و ولایت پذیری ندارد و حتی زندانی دوران فتنه است، نمی تواند درباره مبارزه با آمریکا و دشمن صحبت کند گفت: چرا یک عده نسبت به این موضوع سهل انگار و بی توجه هستند.

خطیب جمعه لاهیجان با بیان اینکه عده ای میخواهند جونان انقلابی لاهیجان را به حاشیه برانند، در ادامه با اشاره به اینکه وقتی همه به دولت رای دادیم، باید از دولت حمایت کنیم گفت: مگر حامیان دولت تافته جدا بافته هستند و با سایر مردم فرق می کنند.

حجت الاسلام عبدالله زاده با تاکید بر اینکه ما مخالف جلسه و همایش نیستیم، چه بسا اینکه در ماه مبارک رمضان جلسه گذاشتید، حرف هایتان را راحت زدید و هیچکس هم حرفی نزد و اعتراضی نکرد، گفت: اما این گونه روش ها غلط است.

خطیب جمعه لاهیجان در ادامه گفت: عده ای فکر می کنند که برخی در ذهن ما تصرف می کنند تا این حرفها را بزنیم، این همه ما در قبال خون شهداء مدیون و بدهکاریم و اگر اینطور نبود سکوت می کردیم.

حجت الاسلام احمدعبدالله زاده با بیان اینکه از همه جوانانی که احساس وظیفه کردند و در آن جلسه سوالاتی را مطرح کردند که او فرار را بر قرار ترجیح دهد تشکر میکنم گفت: برخی امروز کاغذ به دست هستند و می گویند ما فلان کاره هستیم، درحالیکه در همین شهر جانبازان بالای شصت و هفتاد درصدی هستند که هیچ امتیازی از این نظام نمی خواهند.

وی با انتقاد از برخی تفکرات و چندوجهی کردن شهروندان با بیان اینکه عده ای معتقدند چون در این شهر ستاد داشتند، باید همه کاره باشند، گفت: متاسفانه برخی از شهرهای دیگر، به این شهر می آیند و مثل اینکه لاهیجان جولان گاه این افراد شده است.

خطیب جمعه لاهیجان با بیان اینکه بنده بابرهم زدن جلسات مخالفم اما نه این گونه جلساتی که فردی با آن سابقه ننگین برعلیه نظام، حرفهایی مطرح کند افزود: من از کسانی تعجب میکنم که نان این نظام را می خورند.

وی در پایان با بیان اینکه ملت نشان داده در بسیاری از مواقع، جلوتر از دولتمردان بوده تصریح کرد: ما مخالف حامیان دولت نیستیم و دولت را حمایت میکنیم، ولی این روش آقایان را نمی پسندیم و ساکت هم نخواهیم نشست.

حجت الاسلام عبدالله زاده در ادامه با بیان اینکه برخی هنوز طبل جدایی دین از سیاست می کوبند و میخواهند نهضت عاشورا را غیرسیاسی جلوه دهند گفت: اگر گوشه گیری از دنیا جائز بود، امام حسین(ع) در خانه می نشستند و کاری به کار یزید نداشتند.

وی در ادامه با اشاره به سالروز ۱۳آبان و حماسه سازی مجدد مردم ایران دراین روز با بیان اینکه مردم همیشه از دولتمردان جلوتر هستند گفت: نکته اساسی در فهم و تحلیل اوضاع کنونی این واقعیت است که عده ای می خواهند مبارزه با استکبار را احساسی جلوه دهند که این اشتباه است.

خطیب جمعه لاهیجان با بیان اینکه استکبار ستیزی منطقی است و از وجدان هر انسانی که مبارزه با دشمن را در فطرت خود دارد برخواسته است گفت: عده ای که استکبار ستیزی و مبارزه با آمریکا را قبول ندارند باید بسیاری از آیات قرآن را نیز قبول نداشته باشند.

وی با بیان اینکه چندی پیش رئیس جمهور آمریکا در اقدامی تفرقه افکنانه به مردم ایران اظهار محبت کرد و ایرانی را مردمی با فرهنگ خواند افزود:البته مردم ایران با فرهنگ هستند ولی اظهار محبت به مردم ایران با سیاست های جنگ افروزانه آمریکا در منطقه و کشتن زنان و کودکان بی گناه تناقضی آشکار است

منبع: لاهیجان

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار