کد خبر : 8458
تاریخ انتشار : دوشنبه 18 بهمن 1395- 14: 11

امروز آمریکا مضحکه داخل و خارج است/باید مراقب انقلاب و توطئه دشمنان باشیم

امروز آمریکا مضحکه داخل و خارج است/باید مراقب انقلاب و توطئه دشمنان باشیم

رئیس دانشگاه عالی دفاع ملی با بیان اینکه امروز آمریکا مضحکه داخل و خارج است، گفت: باید مراقب انقلاب و توطئه دشمنان باشیم.

به گزارش گیلانستان ، سردار احمد وحیدی در مراسم یادواره ۱۳۷ شهید والامقام و بزرگداشت جانباز شهید آیت الله احسانبخش در مسجد جامع تولم شهر صومعه‌سرا اظهار داشت : صدای رعد آسای شهیدان در همه این خطه پاک و حتی فرامرزها پیچیده است.

رئیس دانشگاه عالی دفاع ملی با بیان اینکه آنچه که شهدا فهمیده‌اند برای دیگران قابل درک نیست گفت: شهدا امامزادگان عشق هستند که مزار آنها محل زیارت اهل یقین است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به اینکه مقام شهید مقام شهود است افزود: شهید کسی است که از ظاهر عبور کرده و به باطن رسیده است.

سردار وحیدی خاطرنشان کرد: شهید با درک حقیقت بی‌تاب شده و برای رسیدن به عشق والای خود از جان شیرین خود گذشته و با خدا معامله می‌کند.

رئیس دانشگاه عالی دفاع  ملی عنوان کرد: شهید به عشق واقعی دست یافته است چون جمال واقعی خدا را دیده و با شوق وصال به دیدار حق شتافته است.

وزیر سابق دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح بیان کرد: شهید اوج کمال انسانی است و به آن می‌رسد به شکلی که ” امیر مومنان(ع) از خداوند مقام شهید را می‌خواهد”.

سردار وحیدی با اشاره به ایام الله دهه فجر گفت: به فرموده بنیانگذار جمهوری اسلامی “انقلاب ما انفجار نور بود” که جبهه حق را از باطل مشخص کرد.

وی با بیان اینکه انقلاب ما نه شرقی و نه غربی بود گفت: مبارزه با استکبار و استعمار هدف اصلی انقلاب اسلامی بود که به پشتوانه ملت و با اطاعت از امام(ره) و رهبری تاکنون به آن دست یافته‌ایم.

رئیس دانشگاه عالی دفاع  ملی با اشاره به اینکه امروز جمهوری اسلامی با برکت خون وپیام شهدا دارای قدرت و اقتدار در جهان است تصریح کرد: ۳۸ سال است که دشمن در برابر این اقتدار و قدرت عاجز است.

وزیر سابق دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با تاکید بر ضرورت بیعت با شهدا گفت: با توجه به شرایط امروز جهان باید مراقب انقلاب و توطئه دشمنان باشیم.

وی با تاکید بر مقام شهدا اظهار داشت: شهیدان در پیشگاه خداوند روزی خورده و یکی از سه مقام شفاعت در قیامت محسوب می‌شوند.

سردار وحیدی تصریح کرد: امام(ره) انقلابی را بنیان نهاد که قبل از آن نمونه‌ای همانند آن وجود نداشت؛ انقلابی که جهان را ساماندهی و در مسیر درست قرار داد.

رئیس دانشگاه عالی دفاع ملی خاطرنشان کرد: بنای این انقلاب برمبنای شهدا بوده، شهدایی که تبعیت از امام خود را به‌عنوان یک فریضه پذیرفته بودند.

وی افزود: امروز کسانی عهده‌دار بزرگترین قدرت دنیا هستند که خودشان اعتراف می‌کنند با ۶ هزار میلیارد هزینه در منطقه خاورمیانه هنوز هیچ پیروزی نصیبشان نشده به گونه‌ای که امروز آمریکا مضحکه داخل و خارج است./تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار