کد خبر : 74112
تاریخ انتشار : دوشنبه 6 دی 1400- 00: 8

معاون سیاسی سپاه گیلان:

امروز اگرچه در خیابان‌ها فتنه نداریم، ولی با فتنه عملیات روانی در فضای مجازی مواجهیم

امروز اگرچه در خیابان‌ها فتنه نداریم، ولی با فتنه عملیات روانی در فضای مجازی مواجهیم

.

به گزارش سرویس یادداشت گیلانستان، مهدی عزیزی معاون سیاسی سپاه گیلان در یادداشتی نوشت:

بسم الله الرحمن الرحیم
ایام الله دهه بصیرت ، حماسه آفرینی مردم ایران در دی ماه سال ۸۸ و یاد و خاطره سید الشهدای جبهه مقاومت‌ شهید حاج قاسم سلیمانی عزیز را گرامی می داریم
در اهمیت و ضرورت بصیرت اینکه حرکت صحیح و قرار گرفتن در مسیر درست و از همه مهمتر، استقامت بر اصول و مقابله با فتنه ها و شبهات ،راهی جز مسلح شدن به سلاح بصیرت ندارد.
اهمیت بصیرت تا آنجاست که مهمترین راهبرد پیامبران الهی به عنوان پرچمداران هدایت ، بصیرت افزایی بوده است. آنها همواره تلاش کردند چشمان حقیقت بین مردم را باز کنند و با تعالیم صحیح، زمینه هوشیاری را برای انتخاب راه صحیح و مبارزه با باطل فراهم سازند ، تاکید بر بصیرت و بصیرت افزایی در شرایطی که دشمنان دولت و ملت ایران با تمرکز بر جنگ شناختی درصدد تغییرنگاه و محاسبات مردم و مسئولان هستند، مهمترین و متقن ترین شیوه ی مواجهه است. در واقع، امروز اگر چه فتنه در خیابان حضور ندارد ،اما به حوزه ی رسانه و فضای مجازی منتقل شده و با عملیات روانی – رسانه‌ای تلاش می‌شود تا با غبارآلود کردن فضا، علیه ساختار ها ، کارگزاران ،سیاست ها و رفتارهای نظام ،عملیات تخریبی انجام دهند ،به گونه‌ای که از آنها نزد افکار عمومی اعتبار زدایی و مشروعیت زدایی کنند.
در کنار تلاش برای حل و رفع چالش های زندگی روزمره مردم، راه مقابله با این نقشه پیچیده دشمن، بصیرت افزایی در جامعه است و تاکید های اخیر مقام معظم رهبری بر “جهاد تبیین” در این راستا و معطوف به این مسئله مهم می باشد.
مهدی عزیزی
معاون سیاسی سپاه قدس گیلان

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار