کد خبر : 26986
تاریخ انتشار : شنبه 23 تیر 1397- 33: 18

امروز کشور به روحیه جهادی و انقلابی نیاز دارد/ در مدیریت با ضعف و مشکل مواجه هستیم

امروز کشور به روحیه جهادی و انقلابی  نیاز دارد/ در مدیریت با ضعف و مشکل مواجه هستیم

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قدس گیلان با بیان اینکه نابودی انقلاب اسلامی همواره از اهداف مهم دشمن بوده است گفت: نفوذ انقلاب اسلامی در منطقه اصلی‌ترین دغدغه دشمنان است.

به گزارش گیلانستان، حجت الاسلام والمسلمین غلامحسن تسخیری ظهر امروز در همایش فرماندهان و شورای پایگاه‌های بسیج طلاب و روحانیون سپاه قدس گیلان با اشاره به اینکه وصایای شهدا دارای نکات ارزشمند و گرانبهایی است اظهار داشت: عمده  وصایای شهدا با آیات جهاد و شهادت آغاز می‌شود.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قدس گیلان با بیان اینکه تشکیل دولت اسلامی برای اسلام و مسلمانان عزت و برای دشمنان ذلت را به دنبال دارد خاطرنشان کرد: با تشکیل دولت اسلامی، اسلام و مسلمانان به توانمندی و دشمنان به ذلالت می‌رسند.

تسخیری با تاکید بر اینکه کشور از حاکمیت و قوانین اسلامی برخوردار است اما مجریان، قوانین اسلامی را به درستی رعایت نمی‌کنند گفت: اینکه ورود بانوان به ورزشگاه‌ها و چگونگی پوشش آنها برای دولت یک دغدغه است بیانگر این است که قوانین مطابق با موازین اسلامی در کشور اجرا نمی‌شود.

وی با بیان اینکه در یک حکومت اسلامی می‌توان به خدا نزدیک شد و روحانیون همواره اقدامات خود را بر اساس یک تکلیف به دور از توقع دنبال می‌کنند خاطرنشان کرد: عوض کردن جایگاه فرشته با جلاد اقدامی است که دشمنان در تمامی تحولات کشور آن را دنبال می‌کنند.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قدس گیلان با اشاره به واکنش دشمنان به اجرای حکم اعدام قاتل دراویشی و با بیان اینکه دشمنان این قاتل وحشی صفت را یک فرشته مظلوم جلو می‌دادند افزود: دشمنان به دنبال تعویض جای جلادان و قاتلان با قهرمانان و مظلومان هستند.

وی با بیان اینکه طبق بیانات مقام معظم رهبری دشمن شماره یک انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران آمریکا است و طلاب و روحانیون وظیفه دارند با روشنگری در مقابل دشمنان بایستند گفت: دشمنان همواره به دنبال این هستند که جمهوری اسلامی جشن چهل سالگی خود را نگیرد.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قدس گیلان با تاکید بر اینکه نابودی انقلاب اسلامی از روز نخست پیروزی انقلاب همواره از اهداف مهم دشمن بوده است گفت: کشور هیچ مشکلی در حوزه منابع و ثروت ندارد و تنها نوع مدیریت در دولت است که کشور را در تحقق اهداف خود با مشکل مواجه کرده است.

تسخیری با اشاره به اینکه  حرکت انقلاب رو به پیشرفت است اما گاهی به دلیل برخی از مدیریت‌ها این روند  با کندی مواجه می‌شود تصریح کرد: امروز خون شهدا راه کربلا را برای مردم ایران باز کرده و به طور حتم به برکت خون شهدا می‌توانیم در بیت‌المقدس نماز برپا کنیم.

وی با تاکید بر اینکه دشمنان با استفاده از داعش تلاش کردند تا بشار اسد را از سوریه بیرون کنند و امروز به صراحت اعلام می‌کنند وجود بشار اسد بلامانع است و تنها ایران باید منطقه را ترک کند افزود: اسرائیل یک غده سرطانی در جهان و به ویژه منطقه است و با حذف این غده درد جهان التیام پیدا می‌کند.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قدس گیلان با اشاره به آمار بالای خروج جمعیت از اسرائیل و با بیان اینکه اوضاع اسرائیل در منطقه شرایطی نامناسب و نابه‌سامان است تصریح کرد: نفوذ انقلاب اسلامی در منطقه امروز از اصلی‌ترین دغدغه‌های دشمنان است.

شرایط کنونی آمریکا را نیز وضعیتی آشفته عنوان کرد و با تاکید بر اینکه جدا شدن آمریکا از برجام پیامد‌های خوبی را برای کشور و ذلالت را برای آمریکا به دنبال داشت افزود: با بدعهدی آمریکا در برجام اتحاد و انسجام در کشور برای پیشرفت، توسعه و مقابله با آمریکا افزایش یافته است.

تسخیری با اشاره به اینکه تمامی اقدامات دشمنان در راستای ضربه به زدم به نظام و فروپاشی جمهوری اسلامی ایران است بیان کرد: کشور در منابع و ثروت با محدودیت مواجه نیست و تنها در مدیریت با ضعف و مشکل مواجه است.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قدس گیلان با بیان اینکه امروز کشور به روحیه جهادی و انقلابی  نیاز دارد و این روحیه انقلابی باید در طلاب و روحانیون بیشتر باشد گفت: گردان عمار مختص روحانیون و بسیج طلاب در استان گیلان تشکیل می‌شود.

انتهای پیام/ تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار