کد خبر : 13941
تاریخ انتشار : یکشنبه 14 خرداد 1396- 00: 15

امضاءکنندگان سند ۲۰۳۰ از نا اهلان و نامحرمان نظام هستند

امضاءکنندگان سند ۲۰۳۰ از نا اهلان و نامحرمان نظام هستند

دبیر جبهه فرهنگی انقلاب گیلان با تشریع نقش امام خمینی در تشکیل حکومت دینی گفت: نفوذ اسلام در جهان به ویژه در منطقه از نتایج مجاهدات شبانه روزی امام(ره) است.

به گزارش گیلانستان، حجت الاسلام و المسلمین سعید مهدوی در گفتگویی نقش حضرت امام خمینی(ره) را در بیداری اسلامی و تبین اسلام بعنوان دین جامع منحصر به فرد برشمرد و اظهار داشت: وجود حضرت امام در تبیین اسلام به عنوان دین جامع، منحصر به فرد و بی نظیر بود چون در قبل از پیدایش انقلاب اسلامی دین اسلام فردگرایانه و هندو در جهان معرفی می شد.

وی با بیان اینکه حضرت امام با شکل دهی انقلاب به دین اسلام وقت بعد سیاسی بخشید و در مواجه با نظام سلطه به دین اسلام قدرت عرض اندام داد، افزود: شخصیت جامع حضرت امام که در عین حال هم مجتهد و هم فیلسوف بود و در عین حال به عنوان یک انقلابی کامل حضور و بروز داشت انقلاب اسلامی را که نتیجه سالها تلاش و مجاهدت های مراجع بزرگ همچون امام بود به نتیجه رساند.

دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی گیلان با بیان اینکه عمده‌ی مردم جهان با حرکت انقلابی امام خمینی متاثر شدند و مشاهده می کنیم که روز به روز نقش اثرگذاری حضرت امام در منطقه و جهان بیشتر می شود، گفت: یکی از دستاوردی های وجود حضرت امام خمینی در دنیا نفوذ در جهان اسلام بود و توانست در دستگاه های تصمیم ساز و تصمیم گیر نفوذ کند.

مهدوی با اشاره به اینکه حضرت امام خمینی همیشه نگران دو موضوع بودند، اظهار کرد: امام همواره نگران جریان به ظاهر اصلاح طلب اما در باطن منفعل در مقابل استعمار، استثمار، سلطه و صهیونیسم که آن را به اسلام رحمانی می شناسیم بودند و از طرفی دیگر نگران جریان طالبانیسم و داعش که آنرا در اسلام به عنوان اسلام خشونت طلب می شناسیم بودند.

این مدرس حوزه و دانشگاه با تاکید بر اینکه اگر بخواهیم اسلام ناب محمدی(ص) که مدنظر امام خمینی(ره) است را حفظ کنیم باید در کشور از نفوذ جریان به ظاهر اصلاح طلب به نام اسلام رحمانی که در صدد ترویج افکار و اسلام منفعل و سکولار است را بگیریم، گفت: باید در مقابل ترویج تفکرات سکولاریسم و اشراف گرا را که پیوسته حضرت امام با آن در مخالفت بود در داخل کشور و همچنین اسلام خشونت طلب و تخریبی و ضد وحدت و آمریکایی را در سطح جهانی ایستاد.

حجت الاسلام مهدوی خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی حضرت امام که با خونبهای هزاران شهید رقم خورده را امانت بدانیم و این امانت را باید با تمام وجود حفظ کرد.

وی با بیان اینکه گاهی برای حفظ انقلاب امام باید در مقابل داعشی های خارجی سینه سپر کرد و جان داد و گاهی هم باید برای مقابله با تفکر داعشی های وطنی که در رقابت با غربی ها و آمریکایی ها گوی سبقت را گرفتند را گرفت، ادامه داد: مهمترین وصیت امام جمله تاریخیشان است که می فرمودند” من چه در میان شما باشم و چه نباشم، نگذارید انقلاب دست نااهلان و نامحرمان بیافتد”این نگرانی حضرت امام از اینکه انقلاب دست نا اهلان نیفتد ما را وادار می کند که تفکر کنیم نا اهلان و نامحرمان انقلاب چه کسانی هستند.

مسئول سابق دفتر نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه های گیلان با بیان اینکه نااهلان انقلاب چه بسا برخی از سابقه داران و پا به رکابان خود حضرت امام بودند و چه سفارش شده های خود امام گر چه امام پیوسته تاکید داشتند که میزان و ملاک حال افراد است، متذکر شد: انقلابیونی که از گذشته انقلابی خود پشیمانند جز نااهلان و نامحرمان انقلابی هستند.

دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی گیلان افزود: انقلابیون سابقی که سلطه و فرهنگ جهانی در وجودشان نهادینه شده و درصدد استقرار نظام غربی در سبک زندگی مردم هستند از نامحرمان و نا اهلان انقلابند.

حجت الاسلام مهدوی با بیان اینکه امضاء کنندکان سند ۲۰۳۰ یونسکو جز نامحرمان و نا اهلان انقلابند که متاسفانه در مراکز تصمیم ساز و تصمیم گیر نظام اسلامی نفوذ کرده اند، افزود: آن کسانی که به ستون فقرات انقلاب اسلامی حمله و شخص ولی فقیه را ضعیف می کنند نیز جز نا اهلان نظام و انقلاب هستند.

وی با تاکید بر این مهم که اگر ما بخواهیم به وصیت حضرت امام جامه عمل بپوشانیم باید تفکر امام را بشناسیم و اصول امام را در همه ی امور بکار ببندیم، خاطر نشان کرد: صرفا اگر کسی نسبت خانوادگی با امام داشته باشد دلیلی بر محرمیت و اهلیت او با نظام و انقلاب اسلامی امام وجود ندارد.

دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی گیلان با اشاره به فرمایش امام مبنی بر اینکه در حفظ نظام و انقلاب اسلامی ما با هیچ کس عقد اخوت نبسته ایم،متذکر شد: امام آیت الله منتظری را که شاگرد اول کلاس خویش بوده و به فرموده خود حاصل عمر من است در اواخر عمرشان به واسطه استحاله و انحراف و عملکرد سو و ساده لوحانه  نامحرم تشخیص داده و در گوشه ای از حوزه فقط برای امر فقهی حواله داد.

مسئول سابق دفتر نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه های گیلان گفت: باید مجاهدتهای شبانه روزی و استقامت های سیاسی اجتماعی و فرهنگی همچون شهید بهشتی ها داشته باشیم و همچون وی مظلومیت و غربت را داشته باشیم و آبرو و جان را برای حفظ نظام اسلامی به معرکه بیاوریم و نگذاریم ولی فقیه و امامت امت تکامی غصه ها و قربت را به تنهایی بر دوش بکشد.

این مدرس حوزه و دانشگاه در پایان یادآور شد: وقتی جانشین صالح و برحق حضرت امام در نقشه پیشرفت پش روی انقلاب اسلامی در پی استمرار تمدن اسلامی است برخی از آقایان نا اهل و نا محرم نفوذی در مراکز تصمیم ساز و تصمیم گیر مواضع کلی نظام و افکار عمومی را به مواضع فرعی همچون کنسرت و یا دروغ هایی همچون دیوار کشی در خیابان ها و تمسک به شیوه ابن زیاد مبنی بر ترساندن مردم از جنگ توهمی که خود می دانند دروغی بیش نیست مشغول می کنند./۸دی

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار