کد خبر : 88767
تاریخ انتشار : جمعه 19 اسفند 1401- 19: 11

غربت حتی بعد از شهادت؛

امنیت آفرینانی که صاعقه‌ای بر سر مسئولین فاسد هستند/ سربازان گمنام و بی‌رسانه گیلان را بیشتر بشناسیم

امنیت آفرینانی که صاعقه‌ای بر سر مسئولین فاسد هستند/ سربازان گمنام و بی‌رسانه گیلان را بیشتر بشناسیم

این سربازان گمنام نه رسانه ای دارند و نه بلندگویی، نه شبکه استانی صدا و سیمای گیلان از آنان همواره می گوید و نه دارای شبکه‌های فضای مجازی هستند.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی گیلانستان، ما مردم دیار میرزاکوچک خان جنگلی اگر این روزها به راحتی در خانه خود نشسته ایم، در سواحل دریای خزر، پارک ها ، جنگل ها و سایر اماکن قدم زده و با آرامش در هر نقطه ای از شهر و استان رفت و آمد کرده و می بینیم که زندگی مان در فضایی آرام جریان دارد، بی انصافی است که گمان کنیم این شرایط حاکم بر جامعه ، “اتفاقی” می باشد!

بدون تردید این امنیت و آرامش را مدیون خادمانی هستیم که توسط امام خمینی (ره) به آنها لقب سربازان گمنام امام زمان (عج) داده شده است.

کافی است که تنها به یکی از تدابیر هوشمندانه این خادمان امنیت در اغتشاشات اخیر اشاره کنیم که چگونه بار دیگر میهمن اسلامی را از توطئه های دشمن حفظ کردند.

باید گفت در سطح کشور و خصوصا در استان گیلان کارکنان وزارت اطلاعات کاملا گمنام هستند، سربازان بی نام و نشانی که حتی کارت شناسایی مربوطه هم نداشته و مزار شهدایشان نیز در غربت و گمنامی است!

وقتی به مزار شهید حسن عشوری یکی از شاخص ترین شهدای وزارت اطلاعات در روستای ماچیان رودسر نگریسته و وصیتنامه عارفانه اش را مطالعه می کنیم، بهتر می توان به اوج مظلومیت، ایمان، تقوا و گمنامی کارکنان این وزارتخانه پی برد.

بی شک با وجود شهید عشوری‌های زنده در اداره کل اطلاعات گیلان، امروز وجب به وجب خاک این استان دارای امنیت پایدار و عاری از خرابکاری های دشمنان می باشد.

مردم با شنیدن نام آنان احساس امنیت و آرامش می کنند، اما دشمن، منافقین و مخصوصا آندسته از مسئولین فاسد استان وقتی نام این عزیزان را می شنوند آنقدر دچار ترس و رعب شده که گویا صاعقه ای بر سرشان فرود آمده باشد و الحق که صاعقه ای بر سرشان هستند.

با وجود سربازان گمنام امام زمان (عج) در استان گیلان امروز علاوه بر دشمنان و منافقان، آن مسئولین فاسدی که به خوردن بیت المال مشغول هستند هم از سایه خود می ترسند!

این سربازان گمنام امام زمان (عج) اما نه رسانه ای دارند و نه بلندگویی، نه شبکه استانی صدا و سیمای گیلان از آنان همواره می گوید و نه دارای قرارگاه های رسانه ای و شبکه‌های فضای مجازی هستند که در مورد آنها مطالب، یادداشت ، خاطرات و مصاحبه هایی نوشته شود.

حتی زمانی هم که باندهای بزرگ مفاسد اقتصادی را متلاشی و بازداشت می کنند، خودشان رسما به هیچ رسانه و بلندگویی این اخبار را نمی دهند که برایشان “به به” و “چه چه” کرده و از رشادتهایشان بنویسند. در بازداشت‌های اخیر هم دیدیم که خود مردم و رسانه ها بودند که با عدم حضور آن افراد دستگیر شده در مجامع، کم کم از قضایا باخبر شدند.

گفتنی است در تقویم رسمی کشور، نیمه شعبان سالروز ولادت با سعادت منجی عالم بشریت حضرت مهدی(عج) به عنوان روز سربازان گمنام امام زمان(عج) نامگذاری شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار