کد خبر : 42052
تاریخ انتشار : یکشنبه 31 شهریور 1398- 22: 11

انتصاب معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری فومن به سرپرستی این فرمانداری غیر قانونی است+جزییات

انتصاب معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری فومن به سرپرستی این فرمانداری غیر قانونی است+جزییات

پس از معرفی قاسم نژاد به عنوان سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری، ارسلان زارع طی حکمی حمید رضایی لاکساری را با حفظ سمت به عنوان سرپرست فرمانداری فومن تعیین نمود این در حالی است که، هنوز قاسم نژاد متصدی پست فرمانداری بوده و با حفظ سمت عهده دار سمت معاونت سیاسی است.

به گزارش گیلانستان پس از معرفی قاسم نژاد به عنوان سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری، ارسلان زارع طی حکمی حمید رضایی لاکساری را با حفظ سمت به عنوان سرپرست فرمانداری فومن تعیین نمود این در حالی است که، هنوز قاسم نژاد متصدی پست فرمانداری بوده و با حفظ سمت عهده دار سمت معاونت سیاسی است.

در ماده ۳۲ قانون مدیریت خدمات کشوری آمده است، هر یک از کارمندان دستگاه اجرایی متصدی یکی از پست های سازمانی خواهند بود و در ماده ۹۴ نیز ذکر شده است: تصدی بیش از یک پست سازمانی برای کلیه کارمندان دولت ممنوع می‌باشد.

در موارد ضروری با تشخیص مقام مسؤول مافوق تصدی موقت پست سازمانی مدیریتی یا حساس به صورت سرپرستی بدون دریافت حقوق و مزایا برای حداکثر چهار ماه مجاز می‌باشد.

حال سوال این است: وقتی قاسم نژاد با حفظ سمت سرپرست معاونت سیاسی استانداری است، چگونه سمتش حفظ می شود، زمانی که رضایی با حفظ سمت عهده دار پست فرمانداری می شود؟!!

بر همین مبنا انتصاب سرپرست فرمانداری فومن تا زمانی که پست آن خالی نشده فاقد وجاهت قانونی بوده و اقدامات سرپرست جدید نفوذ قانونی ندارد.

انتهای پیام/رویداد گیلان

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار