کد خبر : 54054
تاریخ انتشار : دوشنبه 23 تیر 1399- 26: 20

با حضور جمع از مسئولان؛

انتصاب و معارفه مسئول جدید نهاد رهبری در دانشگاه گیلان

انتصاب و معارفه مسئول جدید نهاد رهبری در دانشگاه گیلان

مسئول جدید نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه گیلان منصوب و معارفه شد.

به گزارش گیلانستان، طی مراسمی با حضور مدیران دانشگاه و اعضای هیأت علمی از زحمات حجت الاسلام والمسلمین دکتر هادی بصیری مسئول پیشین دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه گیلان تقدیر به عمل آمد و حجت الاسلام والمسلمین علی محمد عباسی به سمت مسئول جدید نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه منصوب شد.

دکتر احمد رضی رئیس دانشگاه گیلان در این مراسم از زحمات دکتر هادی بصیری تشکر کرد و وی را فردی اهل عمل، دلسوز و خیرخواه دانست که توانستند با ایجاد همدلی در میان دانشگاهیان فضایی آرام و پویا رقم بزنند.

رئیس دانشگاه گیلان فضای دانشگاه را فضای نخبگان جامعه دانست و آزاد اندیشی و گفتگو را از لوازم پویایی این فضا خواند. دکتر رضی در ادامه و با اشاره به اهمیت کار فرهنگی در شرایط جدید، خواستار فعالیت فرهنگی معاونت فرهنگی و دفتر نهاد متناسب با شرایط جدید شد.

حجت الاسلام و المسلمین دکتر هادی بصیری نیز در این مراسم گفت: نگاه به مسئولیت باید خدمت به مردم و خیرخواهی آنان باشد.  وی در ادامه و با اشاره به وظائف دشواری که در نهاد وجود دارد، عرصه های گسترده ای را پیش روی فعالیت فرهنگی در نهاد دانست.

دکتر بصیری ارتباط و تعامل مناسب با دانشجویان، اعضای هیأت علمی و همکاران دانشگاهی، ایجاد فضای گفت و گو و نقد و دفاع از ارزش های دینی و انقلابی را از جمله اصول خود در زمان تصدی مسئولیت نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری برشمرد.

حجت الاسلام و المسلمین تقوی معاون فرهنگی و سیاسی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری ضمن ابراز خرسندی از حضور در دانشگاه گیلان، حجت الاسلام و المسلمین دکتر بصیری را فردی با ویژگی های اخلاقی بارز دانست و روی خوش، رحمت و مهربانی را چاشنی تبلیغ دین خواند. وی با اشاره به تجربیات و حسن اخلاق حجت الاسلام عباسی وی را نیز دارای صفات برجسته اخلاقی دانست.

در ادامه مراسم هم حجت الاسلام والمسلمین علی محمد عباسی مسئول جدید نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه، علم را ابزاری برای رسیدن به سعادت بشری دانست و بر ظرفیت دانشجویان دانشگاه برای ایجاد تحول در جامعه تأکید کرد.

شایان ذکر است در پایان با اهدای لوح تقدیر از زحمات آقای دکتر بصیری تشکر شد و حکم انتصاب حجت الاسلام عباسی به به وی تقدیم شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار