کد خبر : 19724
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۷

انتظار جامعه برای شکوفایی اقتصاد پس از برجام بی‌نتیجه ماند

انتظار جامعه برای شکوفایی اقتصاد پس از برجام بی‌نتیجه ماند

نماینده مردم رشت در مجلس با اشاره به دل بستگی‌های افراد مختلف جامعه برای شکوفا شدن اقتصاد توسط برجام گفت: انتظار می‌رفت بسیاری از مشکلاتی که در ۴۰ سال در اقتصاد ایران وجود داشت توسط برجام حل شود اما این‌طور نشد.

به گزارش گیلانستان، محمدصادق حسنی جوریابی ظهر امروز در جلسه شورای اداری در سالن اجتماعات غدیر استانداری‌ گیلان اظهار داشت: بحث روز کشور بحث تحریم و فشارهای دشمنان است.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به دل بستگی‌های افراد مختلف جامعه برای شکوفا شدن اقتصاد توسط برجام گفت: انتظار می‌رفت بسیاری از مشکلاتی که طی 40 سال در اقتصاد ایران وجود داشت توسط برجام حل شود اما این‌طور نشد.

حسنی جوریابی با بیان اینکه دشمنان از ایران می‌ترسند خاطرنشان کرد: اگر مدیریت کشور در چارچوب اقتصاد مقاومتی عمل کند و در چهارچوب رفع نیازها فعالیت شود هیچ کشوری نمی‌تواند ایران را تحریم اقتصادی کند.

عضو کمیسیون کشاورزی و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی افزود: مشکلات اقتصادی در جامعه ناشی از تحریم نیست و در 40 سال گذشته کشور محکم روی پای خود ایستاده است و کشور ایران نیازی به هیچ کشور و هیچ شخصی ندارد.

وی با اعلام اینکه سیستم مدیریتی در کشور مبنی بر هزینه است و باید این نگرش تغییر کند بیان داشت: بودجه در نظر گرفته شده برای ادارات باید بر حسب کار انجام شده تعریف شود و سازمان‌ها باید در قبال فعالیت‌های تعریف شده خود به‌دنبال بودجه بروند.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه بودجه استان گیلان محدودیت خاص خودش را دارد عنوان داشت: ادارات استان گیلان می‌توانند در گرفتن بودجه از وزارتخانه‌ها از مجمع نمایندگان استان کمک بگیرند.

انتهای پیام/تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار