کد خبر : 88495
تاریخ انتشار : جمعه 12 اسفند 1401- 44: 7

در تذکری به رئیس جمهور صورت گرفت؛

انتقاد رئیس مجمع نمایندگان استان از مدیران ضعیف و بی انگیزه گیلان + متن تذکر  

انتقاد رئیس مجمع نمایندگان استان از مدیران ضعیف و بی انگیزه گیلان + متن تذکر   

رییس مجمع نمایندگان گیلان به سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور درخصوص تعدادی مدیران کم کار و یا بی انگیزه استان گیلان متذکر شد و تذکر جدی و یا تجدید نظر وضعیت آنان را خواستار شد.

به گزارش گیلانستان، در خلاصه تذکر محمدرضا احمدی سنگری رئیس مجمع نمایندگان گیلان و نماینده مردم شریف شهرستانهای رشت و خمام به سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور کشور آمده است:

رئیس جمهور محترم پرتلاش و انقلابی، ضمن عرض خداقوت لطفاً پیرو مذاکرات حضوری در خصوص مدیران کم کار و یا بی انگیزه برای خدمت و همراهی با حضرتعالی، تذکر جدی و یا تجدید نظر انجام گیرد.

 

متن تذکر به شرح زیر است:

ضمن خدا قوت و تشکر از تلاش رئیس جمهور محترم، درخواست میشود نسبت به مدیرانی که کم کار هستند و یا انگیزه ای در همراهی با شما خواسته و یا ناخواسته ندارند تذکر جدی و یا تجدید نظر صورت گیرد.

در بین نمایندگان مردم ولایت‌مدار گیلان در مجلس شورای اسلامی و حتی در بین روشنفکران، دلسوزان و مردم گیلان مشهور هستند. آقای رئیس جمهور محترم، همین مدیران در گیلان باعث ضعیف شدن زحمات و تلاشهای شبانه‌روزی شما می گردند. دلسوزان شما ناراحتند که چرا در دولت انقلابی، تعدادی از مدیران در مدیریت هستند که و نه تنها باعث توسعه و پیشرفت نیستند بلکه باعث نارضایتی مردم و عقب‌ماندگی بیشتر استان شده‌اند. مردم ولایتمدار و دلسوزان دولت انقلابی اقدامی انقلابی و توجه جدی به وضعیت مدیران استان گیلان را انتظار دارند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار