کد خبر : 41773
تاریخ انتشار : یکشنبه 24 شهریور 1398- 26: 17

انتقاد فرماندار رودبار از عملکرد ضعیف شهرداری‌ها در جمع‌آوری زباله‌ها

انتقاد فرماندار رودبار از عملکرد ضعیف شهرداری‌ها در جمع‌آوری زباله‌ها

فرماندار رودبار با انتقاد از وضعیت اسفناک زیباسازی و جمع‌آوری زباله‌ها در برخی شهرهای شهرستان گفت: شهرداری‌ها نسبت به پاک‌سازی شهرها بکوشند، چهره زباله آلود برخی از شهرها زیبنده شهرستان نیست.

به گزارش گیلانستان محمد صالح ضیایی ظهر امروز در جلسه شورای اداری در سالن اجتماعات فرمانداری رودبار اظهار کرد: انقلاب اسلامی علیرغم همه تحریم‌ها و بدخواهی‌ها با استواری به‌پیش می‌رود و بر ماست که میراث دار خوبی برای خون شهدا و نهضت حضرت امام باشیم.

وی با انتقاد از وضعیت اسفناک زیباسازی و جمع‌آوری زباله‌ها در برخی شهرهای شهرستان گفت: شهرداری‌ها نسبت به پاک‌سازی شهرها بکوشند، چهره زباله آلود برخی از شهرها زیبنده شهرستان نیست.

فرماندار رودبار با تأکید بر سکونت مدیران در شهرستان رودبار بیان کرد: خدمت‌رسانی به مردم نیاز به حضور شبانه‌روزی و مستمر مدیران در رودبار دارد و  پروازی بودن برخی مدیران، به نحوه خدمات‌رسانی مؤثر و هدفمند لطمه می‌زند.

ضیایی با بیان اینکه خدمت‌رسانی به مردم فرصت ارزشمند و بابرکت است، افزود: مدیران به ساعت اداری اکتفا نکنند و وقت بیشتری برای رفع مشکلات مردم بگذارند.

وی با اشاره به برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: زمینه برای استقبال مردم در انتخابات فراهم شود و این مهم با پای‌کار بودن همه مسئولین و نهادها محقق می‌شود.

عملکرد منفعلانه متولیان فرهنگی یک آسیب است

امام‌جمعه رودبار در شورای اداری شهرستان نیز با تأکید بر حضور مسؤولین در بین مردم اظهار کرد: مدیران پروازی نمی‌توانند برای مردم شهرستان خدمت کنند و فقط جایگاه مسؤولیت را پُر کردند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید حسن سیدمحمدی با تأکید بر حساسیت نسبت به مسائل فرهنگی شهرستان گفت: دستگاه‌های فرهنگی باید ۲۴ ساعته مسائل و آسیب‌های فرهنگی را موردبررسی قرار دهند و در حوزه فرهنگی در شهرستان مشکلات زیادی وجود دارد.

وی با انتقاد از عملکرد منفعلانه برخی متولیان فرهنگی در شهرستان افزود: وقتی در یک مراسم درون مسجد نی می‌زنند و می‌خوانند و کسی حرفی نمی‌زند و وقتی شب شهادت ائمه عروسی می‌گیرند بیانگر این است دستگاه‌های فرهنگی نقش مؤثر ندارند و این خود یک آسیب است.

وحدت لازمه رفع موانع و مشکلات
نماینده مردم رودبار در مجلس شورای اسلامی نیز در نشست شورای اداری رودبار اظهار کرد: وحدت لازمه رفع موانع و مشکلات است با اتحاد و همدلی گره بسیاری از مشکلات گشوده می‌شود.

منوچهر جمالی با انتقاد از عملکرد رسانه‌ها در بیان مطالب گفت: اصحاب رسانه از انعکاس مطالبی که به ضرر نظام و غیر کارشناسانه است خودداری کنند.

وی از اختصاص اعتبار برای پروژه آب‌رسانی شهرستان خبر داد و افزود: حفر چاه در شهرهای کوچک و اختصاص اعتبار لازم برای تکمیل سد دیورش در دستور کار قرار دارد.

عدم حضور برخی مسؤولین در برنامه‌های فرهنگی قابل‌پذیرش نیست
فرمانده سپاه ناحیه رودبار نیز در جلسه شورای اداری شهرستان با انتقاد از عدم حضور برخی مسؤولین در برنامه فرهنگی اظهار کرد:‌ عدم حضور برخی مسؤولین در بسیاری از برنامه‌های فرهنگی شهرستان کاملاً مشهود است و این مهم اصلاً قابل‌پذیرش نیست.

جاوید فلاح با تأکید بر ایجاد حفظ انسجام و آرامش در جامعه گفت: با عمل به تکالیف قانونی خود، می‌توانیم با ارتباط تعاملی و صداقت در گفتار و کردار باعث آرامش در جامعه باشیم.

وی با اشاره به گرامیداشت هفته دفاع مقدس بیان کرد: حضور گسترده مسؤولین و ایجاد وحدت بین مردم و مسؤولین در هفته دفاع مقدس امری مقبول است.

انتهای پیام/فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار