کد خبر : 53187
تاریخ انتشار : چهارشنبه 4 تیر 1399- 01: 18

انتقاد نماینده مجلس از عدم عزم دولت برای جلوگیری از افزایش قیمت کالا و مبارزه با فساد

انتقاد نماینده مجلس از عدم عزم دولت برای جلوگیری از افزایش قیمت کالا و مبارزه با فساد

نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس با انتقاد از دولت در خصوص افزایش بی‌رویه قیمت کالا در کشور گفت: سؤال من از رئیس‌جمهور این است که چرا دولت عزمی برای کاهش و جلوگیری از افزایش قیمت کالا در کشور و مبارزه با فساد اقتصادی ندارد.

به گزارش گیلانستان،رسول فرخی با بیان اینکه پیغام مقام معظم رهبری به مجلس یازدهم توجه به فرهنگ، اقتصاد و عدالت بوده است، اظهار کرد: یک جامعه برای پیشرفت نیاز به عدالت، فرهنگ ‌و اقتصاد دارد و فرمایشات و توصیه‌های مقام معظم رهبری به نمایندگان مجلس یازدهم گواه بر اهمیت این سه مقوله در کشور است که باید سرلوحه کار مسؤولین دولتی قرار گیرد.

وی نگاه مجلس شورای اسلامی را کمک به دولت در جهت حل مشکلات اقتصادی دانست و گفت: مردم در سخت‌ترین شرایط اقتصادی و معیشتی به سر برده و باید از همه ظرفیت‌ها برای کاهش بار فشار اقتصادی به مردم استفاده کرد لذا نگاه مجلس یک نگاه وحدت‌گونه و کمک به دولت برای حل مشکلات اقتصادی است.

نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از دولت در خصوص افزایش بی‌رویه قیمت کالا در کشور بیان کرد: سؤال من از رئیس‌جمهور این است که چرا دولت عزمی برای کاهش و جلوگیری از افزایش قیمت کالا در کشور و مبارزه با فساد اقتصادی ندارد زیرا در هر حوزه‌ای فساد رخنه کند یقیناً هیچ رشدی در آن عرصه شاهد نخواهیم بود.

فرخی گریزی به وضعیت حقوق بازنشستگان در کشور زد و گفت: بازنشستگان، سرمایه‌های کشور بوده و متأسفانه بالاترین هزینه زندگی و درمان را داشته و سخت تحت‌فشار هستند لذا دولت باید در حوزه همسان‌سازی حقوق بازنشستگان هرچه سریع‌تر ورود کند.

وی با اذعان به اینکه بزرگ‌ترین ظلم در نیروی انسانی نیروی‌های شرکتی هستند، افزود: نیروهای شرکتی و رتبه‌بندی معلمان د‌و مقوله حساس در کشور هستند زیرا جای سؤال است که چرا وقتی سازمانی نیاز به نیرو دارد خودش مستقیم وارد عمل نمی‌شود لذا دولت باید بی‌تفاوتی را کنار گذاشته و در خصوص این دو مسئله اقدامات لازم را انجام دهد.

عضو مجمع نمایندگان استان گیلان بزرگ‌ترین معضل استان‌های شمالی را منابع طبیعی برشمرد و تصریح کرد: یکی از ارکان خوب در استان گیلان تجهیز کشاورزی است ولی آن‌قدر در اجرای آن مشکل ایجادشده که به یک معضل در بین کشاورزان تبدیل‌شده و افرادی، ۵۰ سال اراضی را در تصرف داشته ولی با منابع طبیعی مشکل‌دارند.

انتهای پیام/فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار