کد خبر : 82988
تاریخ انتشار : یکشنبه 22 آبان 1401- 18: 14

انتقال واحد امانی شهرداری رشت با هدف آرامش ساکنین منطقه

انتقال واحد امانی شهرداری رشت با هدف آرامش ساکنین منطقه

به گفته رئیس شورای اسلامی شهر رشت، با توجه به اینکه وجود واحد امانی شهرداری رشت در خیابان چمران موجب بروز سرو صدای فراوان و گلایه ساکنین شده برای آرامش ساکنین منطقه در اسرع وقت نسبت به جابجایی این مجموعه به مکان دیگری اقدام خواهیم کرد.

به گزارش گیلانستان، محمدحسین واثق کارگرنیا امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه واحد امانی شهرداری رشت از سال ۶۴ در خیابان چمران مستقر شد، اظهار کرد: در آن زمان جمعیت کمتری نسبت به امروز در این قسمت از شهر ساکن بود و سروصدای واحد امانی شهرداری رشت چندان ایجاد مزاحمت نمی‌کرد.

 

وی با بیان اینکه اخیرا برخی از ساکنین خیابان چمران با مراجعه به شورا نسبت به سروصدای ناشی از واحد امانی شهرداری رشت گلایه داشتند، افزود: در این راستا موضوع را از معاون عمرانی شهرداری رشت پیگیر شدم و اعلام کردند که این واحد امانی از ساعت هشت تا ۲ بعدازظهر مشغول به فعالیت است و پس از آن هیچ‌گونه فعالیتی در آن انجام نمی‌شود.

 

رئیس شورای شهر رشت با اشاره به اینکه متاسفانه صحبت‌های مطرح شده پیرامون زمان فعالیت واحد امانی شهرداری رشت توسط معاون عمرانی شهرداری صحت نداشت، تصریح کرد: یقینا با توجه به اینکه در اظهارات مطرح شده صداقتی وجود نداشت، پس از این شورا به منظور بررسی گلایه‌های شهروندان پیرامون مباحث مختلف نمایندگانی را اعزام می‌کند تا خدای ناکرده حقوق شهروندان تضییع نشود.

 

کارگرنیا با بیان اینکه شهرداری رشت پیرامون ساماندهی مشاغل آلاینده و پرخطر مسؤول است، گفت: براساس بند بیست ماده ۵۵، شهرداری موظف است مشاغلی را که منجر به مزاحمت برای شهروندان و ترافیک در سطح شهر می‌شود ساماندهی کند.

 

وی با تاکید به اینکه شهردار رشت مکلف است در اسرع وقت نسبت به رفع این مشکل که موجب گلایه شهروندان شده است اقدام کند، بیان کرد: در دوران فعالیت شورای چهارم رشت، تصمیم گرفته شد تا در مکان فعلی واحد امانی و سازمان اتوبوسرانی رشت نسبت به یک پروژه سرمایه‌گذاری اختصاص یابد و این ۲ مجموعه به مکانی دیگر انتقال داده شوند، اما متاسفانه تا به امروز در این باره اقدامی صورت نگرفت.

 

رئیس شورای شهر رشت با اشاره به اینکه در حال حاضر نمی‌توانیم نسبت به تعطیلی کامل واحد امانی شهرداری رشت اقدام کنیم، تصریح کرد: تولید بخشی از فرآورده‌های بتنی مربوط به شهرداری رشت در این واحد انجام می‌شود و یقینا با تعطیلی آن با مشکلات فراوانی مواجه می‌شویم اما شهردار رشت را ملزم خواهیم کرد تا در کوتاهترین زمان ممکن نسبت به انتفال مجموعه تولید فرآورده‌های بتنی به خارج از حوزه شهر اقدام و تا آن زمان حداکثر زمان فعالیت کارخانه بین ساعت هشت صبح تا ۲ بعد از ظهر باشد.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار