کد خبر : 53093
تاریخ انتشار : دوشنبه 2 تیر 1399- 01: 21

گزارش/

اندر حکایات شهردار لنگرود و تلاش برای فریب افکار عمومی/ سامانه شفافیت همچنان خالی از محتوا + تصاویر

اندر حکایات شهردار لنگرود و تلاش برای فریب افکار عمومی/ سامانه شفافیت همچنان خالی از محتوا + تصاویر

او وعده داد در بهار ۹۸ سامانه شفافیت شهرداری لنگرود فعال خواهد شد.

به گزارش گیلانستان، «برای اولین بار در تاریخ مدیریت شهری، سامانه شفافیت شهرداری لنگرود راه اندازی خواهد شد». این  یکی از وعده های دهان پرکن سید مهدی رجایی شهردار لنگرود است که در اسفند ۹۷ مطرح شد و او وعده داد در بهار ۹۸ سامانه شفافیت شهرداری لنگرود فعال خواهد شد.

شهریور ۹۸ رجایی در مصاحبه دیگری مدعی شد در بهار ۹۸ سامانه شفافیت در پرتال شهرداری لنگرود فعالیت خود را آغاز کرده و قراردادهای کلان، ماموریت ها، موافقت های اصولی و اسناد و مکاتبات اداری در دسترس عموم مردم قرار گرفته است. با سپری شدن یکسال از وعده جناب شهردار در راستای راستی آزمایی به پرتال شهرداری لنگرود مراجعه کردیم اما در پرتال شهرداری نشانی از شفاف سازی و پایبندی به اصل شفافیت مشاهده نشد! گویا به روزرسانی پیامهای تبریک و تسلیت جناب شهردار در پرتال شهرداری اهمیت بیشتری از شفافیت دارد چرا که اغلب کادرهای شفافیت سایت خالی از هرگونه اطلاعات است از جمله اسناد قراردادهای سرمایه گذاری، بودجه و تفریغ بودجه، بسته های سرمایه گذاری و…شاید نیز کار خاصی صورت نگرفته است. در حالی که ایشان به طور مداوم از انواع و اقسام پروژه های عمرانی و قراردادهای سرمایه گذاری خبر می دهند.

 

در پرتال شهرداری لنگرود و سامانه شفافیت  تنها تصاویر کلیشه ای از بازدیدهای جناب شهردار و پیام های تبریک و تسلیت او نقش پررنگی دارند و سایر بخشها تزئینی است. مشخص نیست  جناب شهردار چه تصوری از شهروندان و اصحاب رسانه دارد که ابتدا وعده می دهد و مدتی بعد از تحقق آن وعده سخن می گوید بی آنکه در عمل کوچکترین قدمی برداشته باشد؟

شهردار لنگرود جزو اولین مدیرانی بود که اعلام کرد اموال و دارایی های خود را در سامانه قوه قضائیه ثبت کرده است. شاید باید امیدوار بود لیست دارائی ایشان هم به مانند سامانه شفافیت فاقد محتوا نباشد و لیست تمام دارایی ها از جمله املاک، حقوق دریافتی، اوراق بهادار و موجودی حساب بانکی خود و خانواده را در سامانه ثبت کرده باشد.

انتهای پیام/ گیل خبر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار