کد خبر : 82942
تاریخ انتشار : شنبه ۲۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۸

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه گیلان مطرح کرد؛

انزوای دشمنان از پیشرفت های دفاعی جمهوری اسلامی ایران

انزوای دشمنان از پیشرفت های دفاعی جمهوری اسلامی ایران

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه گیلان با اشاره به انزوای دشمنان از پیشرفت های دفاعی جمهوری اسلامی گفت: دشمن در همه توطئه های خود علیه ملت ایران دچار اشتباه محاسباتی می شود.

به گزارش گیلانستان، حجت‌الاسلام ولی عادلی صبح شنبه در مراسم اولین یادواره شهدای صالحین کشور در حسینیه حضرت ابوالفضل سپاه قدس گیلان اظهار کرد: در همه سال‌ها ی بعد از انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس و امروز سپاه در تمام بحران‌ها خط شکن بوده است.

 

وی در ادامه به دشمنی ۴۳ ساله استکبار با نظام مقدس جمهوری اسلامی اشاره کرد و افزود: تحلیل‌های نادرست و عدم شناخت درست از بصیرت مردم ایران سبب شده که دشمن در توطئه‌های خود شکست بخورد.

 

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه گیلان در ادامه تجزیه جمهوری اسلامی ایران را برنامه دشمن برشمرد و گفت: در طول ۴۳ ساله گذشته دشمن بارها با استفاده از همه ظرفیت‌ها به دنبال تجزیه ایران اسلامی بوده است.

 

حجت الاسلام عادلی در ادامه با اشاره به تحریم تسهیلاتی دشمن در دوران دفاع مقدس تأکید کرد: ملت ایران و نیروهای مسلح با توکل بر خدا و تکیه بر توان داخلی و ایمان قوی موفق به پیروزی بر دشمن شدند.

 

وی ایجاد اغتشاش و فروپاشی نظام مقدس جمهوری اسلامی به بهانه وجود مشکلات را توطئه دشمن دانست و عنوان کرد: البته دشمن در محاسبات خود دوباره دچار اشتباه شده است.

 

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه گیلان، شعار «زن زندگی آزادی» را یکی از اهداف انبیا و امام راحل (ره) در پیروزی انقلاب اسلامی عنوان کرد و افزود: پیامبر اکرم (ص) در دوران جاهلیت مردمان زمان خود به زن عزت بخشید و زن در دوران پیغمبر از عزت خاصی برخوردار بوده و پس از آن ادامه داشته است به طوری که در جمهوری اسلامی بانوان بر مناصب مهم کشوری ایستاده و کشور را هدایت کردند.

 

وی با اشاره به انزوای دشمن از پیشرفت‌های جمهوری اسلامی بیان کرد: اهالی اهل ایمان و دیندار از دشمن نترسیده و فقط در انجام امور پروردگار را در نظر می‌گیرند و همین امر سبب شده است که دشمن از پیشرفت‌های جمهوری اسلامی و در نتیجه براندازی این کشور مستأصل شده است.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار