کد خبر : 42486
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۴

انصراف مدیران داماش از تیم‌داری+ عکس

انصراف مدیران داماش از تیم‌داری+ عکس

مدیرعامل داماش گیلان در نامه‌ای خطاب به مدیرکل ورزش و جوانان استان گیلان از ادامه تیم‌داری انصراف داده و مدیریت این تیم را به اداره کل ورزش و جوانان گیلان واگذار کرد.

به گزارش گیلانستان پس از کشیده‌شدن اعتصاب بازیکنان داماش به دومین روز متوالی و عدم حضور در تمرینات به دلیل مشکلات مالی و عدم دریافت مطالباتشان، مدیرعامل باشگاه داماش گیلان در نامه‌ای خطاب به مدیرکل ورزش و جوانان گیلان از ادامه تیمداری انصراف داد.

متن نامه به شرح ذیل است:

مدیرکل محترم ورزش و جوانان گیلان

سرکار خانم بخشی

با اهداء سلام و تحّیت

احتراماً خاطر عالی را مستحضر می‌دارد، باشگاه داماش گیلانیان با کادر مدیریتی فعلی از سال ۱۳۹۵ مسؤولیت هدایت و مدیریت این تیم را برعهده‌گرفته و بر خود تکلیف و وظیفه دانست که با سرمایه‌گذاری شخصی، دین خود را به فوتبال استان، جوانان علاقه‌مند، پرشور و عاشق این تیم ادا نماید و در این مسیر پرتلاطم از هیچ کوششی دریغ ننمود.

بر اتفاقات این باشگاه آگاه و مطلعید که در دیدار پلی‌آف چگونه با ناداوری زحمات چندساله کلیه اعضای باشگاه را هدر دادند تا این باشگاه مجبور گردد بنا به قول و تعهدی که به آن پایبند بود و خود را اخلاقاً در برابر مردم و جوانان این شهر و بازیکنان و کادر فنی مسؤول می‌دانست با صرف هزینه چندمیلیاردی امتیاز لیگ یک را خریداری نماید.

همگان شاهد بودند که در فینال جام حذفی فوتبال ایران و بعد از آن چگونه با این باشگاه و مدیران آن برخورد شد و عوض دلجویی و عذرخواهی، مدیران آن با محرومیت از حضور در ورزشگاه‌ها و جرائم نقدی مواجه گردیدند.

اهالی فوتبال گیلان یادشان نرفته است که قبل از در اختیار گرفتن این تیم و خرید امتیاز ره پویان رضوانشهر این باشگاه چه وضعیتی داشت و امروز باهمت مدیران و اعضای هیات مدیره و تحمل مشقت‌های فراوان این تیم از لیگ دو به لیگ یک ارتقاء یافت و حضور در لیگ برتر در فصل آینده هم دور از انتظار این باشگاه نخواهد بود.

علی‌ای‌حال باکمال تأسف مشکلات مالی باعث اعلام انصراف گردید تا با بررسی تمامی عوامل و جهات، رسماً اعلام نماییم که دیگر قادر به ادامه و صرف هزینه جهت این مجموعه نیستیم و تحمیل مصائب از مرز توان گذشته است.

لازم به یادآوری است که باشگاه داماش گیلانیان در فصل گذشته نسبت به تعهدات مالی خود در قبال کلیه اعضای تیم تمام و کمال ایفای دین نموده و در فصل جاری دیگر توان پرداخت تعهدات قراردادی اعضای تیم و هزینه‌های جاری از عهده مدیران این تیم خارج است.

 با عنایت به توضیحات ارائه گردیده و تا تعیین و تکلیف نهایی در خصوص انتقال این تیم به متقاضیان، کلیه تصمیمات مقتضی و نحوه اداره و مدیریت و با رعایت غبطه و صلاح این باشگاه و فوتبال استان، از تاریخ امضاء این مرقومه به اداره کل ورزش و جوانان گیلان محول می‌گردد.

فلذا با عنایت به اینکه موضوع یادشده از موارد سریع الامور می‌باشد ضرورت مکتوبات اوامر و تصمیمات آن مقام عالی ورزش استان را عاجل می‌داند و امید است از بذل‌توجه و عنایت خاصه‌ای که همواره به این باشگاه و مدیران آن داشته‌اید، این مهم با مدیریت مدبرانه سرکار عالیه به‌دوراز تبعات اجتماعی و بر هم خوردن نظم عمومی فوتبال استان سرانجام پذیرد.

محمدمهدی الطافی

مدیرعامل

رونوشت:

۱_ استاندار محترم گیلان جناب آقای دکتر ارسلان زارع جهت استحضار و صدور دستورات مقتضی

۲_معاونت محترم سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان جناب آقای دکتر محمود قاسم نژاد جهت استحضار و صدور دستورات مقتضی

۳_ فرماندار محترم شهرستان رشت جناب آقای دکتر میر شمس مؤمنی‌زاده جهت استحضار و صدور دستورات مقتضی

۴_ ریاست محترم هیات فوتبال استان گیلان جناب آقای قربانعلی الماسخاله جهت استحضار و اقدامات لازم

تیم فوتبال داماش گیلان روز شنبه سیزدهم مهرماه در دیداری حساس در ورزشگاه سردار جنگل رشت به مصاف نود ارومیه می‌رود.

انتهای پیام/فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار