کد خبر : 13926
تاریخ انتشار : شنبه 13 خرداد 1396- 14: 18

انعقاد قرارداد خرید نردبان ۵۵ متری شهرداری رشت با شرکت آلمانی

انعقاد قرارداد خرید نردبان ۵۵ متری شهرداری رشت با شرکت آلمانی

عضو شورای اسلامی شهر رشت با تأکید بر اینکه شورا تمام تلاش خود به وظایف نظارتی و حمایتی خود در قبال سازمان‌هایی ازجمله آتش‌نشانی عمل می‌کند گفت: قرارداد خرید نردبان ۵۵ متری مابین شهرداری رشت و شرکت آلمانی منعقدشده است.

به گزارش گیلانستان، محمدحسین واثق کارگرنیا پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران با  قدردانی از تلاش پرسنل شهرداری رشت  اظهار کرد: شورای اسلامی شهر رشت با مصوبات خود سعی دارد وظیفه حمایتی‌اش را به‌درستی انجام دهد و در این راستا آتش‌نشانی رشت ازجمله سازمان‌هایی است که شورا نگاه ویژه‌ای به آن دارد.

وی بابیان اینکه مصوب کردن خرید تجهیزات و امکانات مدرن موردنیاز سازمان آتش‌نشانی رشت نمونه بارز این ادعا می‌باشد افزود: شورای اسلامی شهر رشت با مصوب کردن خرید نردبان ۵۵ متری، ماشین امداد و نجات، نردبان هیدرولیکی و…در راستای وظایف حمایتی خود گام‌های مؤثری برداشته است.

عضو شورای اسلامی شهر رشت با اشاره به انعقاد قرارداد خرید نردبان ۵۵ متری  مابین شهرداری رشت و شرکت آلمانی گفت: قرارداد خرید این نردبان به مبلغ پنج  میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان منعقدشده است و خرید این تجهیزات نقش مؤثری در تأمین امنیت نیروهای آتش‌نشانی رشت ایفا می‌کند.

کارگرنیا  تصریح کرد: پروسه ساخت این تجهیزات توسط شرکت المانی ۱۶ ماه تخمین زده شده است  و قرار است مبلغ اولیه این قرارداد توسط بانک شهر به‌حساب شرکت آلمانی واریز و پس از آن عملیات ساخت تجهیزات آغاز شود./فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

باقری خطیبانی شنبه , ۱۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۰

اقا امین این نرده بان همان نرده بانی است که اقای شهردار شب تاسوعا وعاشورا سال گذشت به کشور رفته وشما در ساین وزین تان به تان به این سفر اعتراض کردبدودید!!!؟؟؟

رفتن به نوار ابزار