کد خبر : 59752
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۶

فرمانده انتظامی گیلان:

انهدام باندهای فساد در گیلان ۱۳ درصد رشد داشته است

انهدام باندهای فساد در گیلان ۱۳ درصد رشد داشته است

فرمانده انتظامی گیلان با اشاره به اینکه موضوع امنیت اجتماعی از اولویت های مهم پلیس است، گفت: طی چند ماه گذشته شاهد رشد ۱۳ درصدی انهدام باندهای فساد در گیلان بودیم.

به گزارش گیلانستان، سردار عزیزالله ملکی صبح دوشنبه در مراسم «امضای توافقنامه همکاری در امور حمایتی و قضائی آمرین به معروف و ناهیان از منکر» در رشت با بیان اینکه نیروی انتظامی مأموریت‌های زیادی دارد، گفت: مقام معظم رهبری به جزئیات کار پلیس واقف هستند و چیزی از چشمان ایشان پوشیده نیست.

فرمانده انتظامی گیلان با اشاره به موضوع امنیت اخلاقی، بیان کرد: در بعد امنیت اجتماعی طی چند ماه گذشته هزار و ۳۲۸ مورد برخورد با معضل سگ گردانی صورت گرفته و ۱۳ درصد در حوزه انهدام باندهای فساد و بیش از ۹۹ درصد در حوزه توقیف خودرو رشد داشتیم.

وی با تاکید بر اینکه حساسیت ویژه‌ای روی موضوع امنیت اجتماعی و سرقت داریم، ادامه داد: نیروی انتظامی در بحث امنیت اجتماعی پیشتاز است و به رشد و بالندگی رسیده و در مأموریت‌ها در هر میدانی حضور داریم.

سردار ملکی با بیان اینکه امروز هیچکس به اندازه پلیس در حوزه امنیت اجتماعی کار نکرده است، گفت: در حوزه آموزش موارد امنیت اجتماعی تخصص داریم و تمام توان خود را حتی آبروی خود را در این راه به کار گرفتیم.

فرمانده انتظامی گیلان با اشاره به اینکه قرار است از ظرفیت نماینده ولی‌فقیه در گیلان برای این توافقنامه استفاده شود، افزود: باید وجهه شهر را حزب الهی و با هنجارشکنان بیرونی برخورد کنیم؛ خودروهای گشت ما در ورودی‌های استان با کشف حجاب در خودرو برخورد می‌کنند.

وی بر ضرورت استفاده از ظرفیت بسیج خواهران و تشکیل اتاق فکر و ارائه گزارش سه ماهه تأکید و عنوان کرد: بررسی نقاط ضعف این توافقنامه و استفاده از نقطه نظرات نماینده ولی فقیه در گیلان بسیار مؤثر است.

انتهای پیام/مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار