کد خبر : 29167
تاریخ انتشار : جمعه 30 شهریور 1397- 28: 12

اهدای خون کم‌نظیر گیلانیان در روز عاشورای حسینی

اهدای خون کم‌نظیر گیلانیان در روز عاشورای حسینی

مدیر کل سازمان انتقال خون استان گیلان از اهدای کم‌نظیر خون گیلانیان در روز عاشورای حسینی در سطح هشت پایگاه انتقال خون خبر داد.

به گزارش گیلانستاناحمد مرادی با اشاره به اهدای خون گیلانیان در روز عاشورای حسینی اظهار کرد: عزاداران حسینی با مراجعه به پایگاه‌های انتقال خون این نیاز حیاتی را به نیازمندان بخشیده‌اند.

وی با اشاره به استقبال کم‌نظیر مردم گیلان از پایگاه انتقال خون در امسال افزود: استقلال اهداکنندگان خون در امسال بیش از سال گذشته بوده و شهرستان آستارا در این میزان بالاترین تعداد را به خود اختصاص داده است.

مدیر کل سازمان انتقال خون استان گیلان با اشاره به اینکه اهداکنندگان با مراجعه به هشت پایگاه، خون اهدا کرده‌اند گفت: مردم با مراجعه به پایگاه‌های انتقال خون در شهرستان‌های، بندر انزلی، آستارا، تالش، لنگرود، لاهیجان، فومن، پایگاه مرکزی رشت و پیاده‌راه فرهنگی تاریخی رشت خون خود را به نیازمندان اهدا کرده‌اند.

مرادی بیشترین نیاز گیلان به فراورده‌های خونی را پلاکت عنوان کرد و افزود: گروه خونی O+ بیشترین گروه خونی مورد نیاز در استان به دلیل کمبود و توانایی در انتقال آن به همه نیازمندان است.

وی با اشاره به اینکه پایگاه انتقال خون در سراسر استان تا پایان ساعت ۲۱ امشب در حال خون‌گیری هستند بیان کرد: با توجه به استقبال مردم و عزاداران حسینی نسبت به انتقال و اهدای خون، مراکز هشت‌گانه استان تا پایان امشب آماده دریافت خون از سوی اهداکنندگان آن است.

انتهای پیام/فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار