کد خبر : 3799
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۲ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۱

اهدای گل به بانوان محجبه در چادرهای طرح “گیلان مطهر”

اهدای گل به بانوان محجبه در چادرهای طرح “گیلان مطهر”

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان گیلان گفت: به‌مناسبت ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) در چادرهای طرح گیلان مطهر گل‌هایی به بانوان محجبه از سوی طلاب زن اهدا می‌شود.

به گزارش درگیلان، سرهنگ محمدرضا جعفری خیرخواه با بیان اینکه مرحله اول طرح گیلان مطهر جمعه 6 فروردین به پایان رسید اظهار داشت: در مرحله اول حدود 120 طلبه مرد و 45 طلبه زن از حوزه علمیه قم در چادرهای گیلان مطهر استفاده کردیم.

وی با بیان اینکه مرحله دوم این طرح از جمعه گذشته آغاز شد، افزود: در مرحله دوم با حضور 180 مبلغ از حوزه علمیه قم و تعدادی مبلغ زن از گیلان آغاز شده است.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی گیلان با بیان اینکه توانستیم 160 پایگاه برای این طرح در مرحله دوم راه اندازی کنیم، تصریح کرد: پاسخ به سؤالات شرعی، تکلیف امر به معروف و نهی از منکر، توزیع بروشور، وصیت شهدا و هدایای فرهنگی در چادرهای طرح گیلان مطهر انجام می‌شود.

سرهنگ جعفری خیرخواه ارزیابی این طرح را مثبت قلمداد کرد و گفت: قرار شد در تابستان این طرح را به‌صورت گسترده‌تر در سواحل دریای خزر و تفرجگاه‌ها برگزار کنیم و از طلاب حوزه علمیه قم نیز کمک می‌گیریم.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی گیلان اظهار داشت: به‌مناسبت ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) در چادرهای طرح گیلان مطهر گل‌هایی به بانوان محجبه از سوی طلاب زن اهدا می‌شود.

سرهنگ جعفری خیرخواه با بیان اینکه این طرح امسال برای اولین بار برگزار شده، خاطرنشان کرد: ضعف‌های این طرح را بررسی کرده و طرح جامع و کامل‌تری را تابستان برگزار می‌کنیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار