کد خبر : 51524
تاریخ انتشار : پنجشنبه 1 خرداد 1399- 16: 12

در اقدامی ارزشمند صورت گرفت:

اهدای ۲۲۴جلد کتاب توسط معاون وزیر راه به کتابخانه های گیلان

اهدای ۲۲۴جلد کتاب توسط معاون وزیر راه به کتابخانه های گیلان

«محمد جعفر علیزاده» معاون وزیر راه و شهرسازی ۲۲۴ جلد کتاب نفیس از مجموعه کتابخانه شخصی خود به ارزش حدودی ۱۵۰ میلیون ریال به کتابخانه های عمومی استان گیلان اهدا کرد.

به گزارش گیلانستان محمدجعفر علیزاده در حاشیه این اقدام ارزشمند با اظهار خوشحالی از اهدای این کتاب‌ها به مجموعه کتابخانه های عمومی استان، کتابخانه ها را یکی از مراکز امن و دسترس پذیر برای عموم مردم دانست و از آمادگی خود برای تأمین منابع کتابخانه های روستایی، مناطق محروم و کتابخانه های سیار خبر داد.

معاون وزیر راه و شهرسازی همچنین با بیان اینکه شخصاً به مطالعه کتاب‌های تاریخی و آثار ادبی علاقمند هستم، خاطرنشان کرد: استان گیلان بواسطه دارا بودن تاریخ غنی و بزرگان و علمای بنام نیازمند توجه بیشتری در حوزه شناساندن ظرفیت‌های تاریخی به عموم مردم است و کتابخانه های عمومی می‌توانند با تأمین منابع پرشماری که در این حوزه وجود دارد در این مقوله مهم اثرگذار باشند.

گفتنی است؛ کتاب‌های اهدایی معاون وزیر راه و شهرسازی که در حوزه هنر، ایرانشناسی، تاریخ، ادبیات، علوم کاربردی و مذهبی و کودک و نوجوان و قرآن کریم، نهج البلاغه و تعدادی از آثار فاخر ادب فارسی است که هم اکنون برای انجام مراحل آماده سازی در اختیار کتابخانه های عمومی استان قرار دارد.

همچنین تعداد ۷۰ جلد از کتاب‌های اهدایی معاون وزیر راه و شهرسازی به ارزش ۲۰ میلیون ریال در حوزه کودک و نوجوان نیز برای استفاده اعضای کتابخانه عمومی سیار قاصدک رشت، بزودی در اختیار این کتابخانه قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار