کد خبر : 56256
تاریخ انتشار : شنبه 15 شهریور 1399- 04: 12

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس:

اهمال‌کاری دولت در معرفی وزیر صمت/مجلس به تعلل دولت در معرفی وزیر صمت بی‌تفاوت نیست

اهمال‌کاری دولت در معرفی وزیر صمت/مجلس به تعلل دولت در معرفی وزیر صمت بی‌تفاوت نیست

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با تأکید بر فشار مجلس به دولت در صورت وجود تعلل و جلوگیری از معرفی وزیر صمت گفت: تعلل و بلاتکلیفی در وزارت صمت و فقدان برنامه از موضوعاتی است که مجلس یازدهم درباره آن بی‌تفاوت نبوده و پیگیری این موضوع مهم را در دستور کار خود قرار داده است.

به گزارش گیلانستان، سید علی آقازاده با اشاره به تعلل دولت برای معرفی وزیر صمت با توجه به فرصت سه‌ماهه دولت اظهار کرد: دولت در این نوع کارها تعلل داشته و در معرفی به‌موقع وزیر سعی کرده به مرحله‌ای برساند که بتواند از حکم حکومتی استفاده کند البته این رفتار دولت به مشکلات داخلی و مدیریت آن برمی‌گردد.

وی با اشاره به تعطیلی دو هفته‌ای مجلس برای رسیدگی نمایندگان به حوزه‌های انتخابیه خود و بررسی مشکلات مردم گفت: صحبت‌هایی درباره معرفی وزیر انجام‌شده تا در این هفته، وضعیت وزارت صمت مشخص شود که با پیگیری این موضوع در هفته پیش روی، بهانه دولت برای تعطیلی مجلس از بین برود.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی با تأکید بر فشار مجلس به دولت در صورت وجود تعلل و جلوگیری از معرفی وزیر تصریح کرد: این رفتار دولت یک تعلل و اهمال‌کاری است و نباید کار را به‌جایی می‌رساند که بعد از سه ماه، مقام مسئول این وزارتخانه معرفی نشود.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مشکلات وزارت صمت و مضاعف شدن این مشکلات با توجه به نبود مسؤول بیان کرد: تعلل و بلاتکلیفی در وزارت صمت و فقدان برنامه از موضوعاتی است که مجلس یازدهم درباره آن بی‌تفاوت نبوده و  پیگیری این موضوع مهم را در دستور کار خود قرار داده است.

انتهای پیام/فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار