کد خبر : 83064
تاریخ انتشار : دوشنبه 23 آبان 1401- 50: 19

رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف:

اگر جامعه قرآنی راهبردی عمل می‌کرد باید هر ماه یک سلبریتی قرآنی تحویل جامعه می‌داد

اگر جامعه قرآنی راهبردی عمل می‌کرد باید هر ماه یک سلبریتی قرآنی تحویل جامعه می‌داد

رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه با بیان اینکه هدف دشمنان تضعیف بنیان قرآن و اسلام است، گفت: بعد از فتنه‌ها، آموزه‌های دینی محکم‌تر شده است.

به گزارش گیلانستان، حمید مجیدی‌مهر پیش از ظهر دوشنبه در مراسم اختتامیه چهل و پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم استان گیلان در سالن حسینیه شاهد گلسار رشت با بیان اینکه امروز رسالت جامعه قرآنی در کشور بسیار مهم است، گفت: در وقایع اخیر، به ساحت نورانی قرآن جسارت شد و حجاب و مسائل شرعی هدف اصلی استکبار جهانی است.

 

رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور با اشاره به اینکه نیت دشمنان چیز دیگری است و مهسا امینی‌ها صرفاً بهانه هستند و به وقتش از اینها هم عبور می‌کنن، افزود: مردم دریافته‌اند که هدف دشمنان تضعیف بنیان قرآن و اسلام است.

 

وی تصریح کرد: این جریانات موجب تقویت قرآن و دین شده و بعد از فتنه‌ها، آموزه‌های دینی محکم‌تر شده است.

 

مجیدی مهر با اشاره به اینکه جامعه قرآنی باید در بین مردم و میدانی حضور داشته باشد، ادامه داد: جامعه قرآنی باید به گونه‌ای شود که اگر حکومت به این نتیجه رسید پیام رسان ها قطع شود خیالش از بابت پیام رسان های داخلی جمع باشد و مردم به فعالان این حوزه اعتماد و حرف شنوی داشته باشند.

 

رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور با بیان اینکه اگر جامعه قرآنی راهبردی عمل می‌کرد باید هر ماه یک سلبریتی قرآنی تحویل جامعه می‌داد، بیان کرد: اگر روحیه تخریب را به روحیه وفاق و همدلی تبدیل کنیم به عنصری تبدیل می‌شویم که جمهوری اسلامی بتواند به ما تکیه کند.

 

وی با اشاره به اینکه جامعه قرآنی باید به ماهیت خود یعنی تلاوت و درک مفاهیم قرآنی برگردد، عنوان کرد: صرف شرکت در مسابقات موفقیت محسوب نمی‌شود بلکه باید قرائت و درک واقعی این کتاب اصل و هدف قرار گیرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار