کد خبر : 28854
تاریخ انتشار : جمعه ۱۶ شهریور ۱۳۹۷ - ۲۱:۰۱

اگر فریاد زدن بر سر هم لباسی را بلدید، پس چرا در مقابل جنایات فردی که لباس مقدس پوشید و حقوق آدینه را ضایع کرد، سکوت نمودید؟!

اگر فریاد زدن بر سر هم لباسی را بلدید، پس چرا در مقابل جنایات فردی که لباس مقدس پوشید و حقوق آدینه را ضایع کرد، سکوت نمودید؟!

وقتی مجرد نا اهل لباس مقدس پوشید، بر منبر وعظ رفت، قرآن را غلط خواند، حقوق خریداران آدینه ضایع شد، چرا زبان نداشتید و اتفاقا متخلفان مذکور را یاری کردید!؟

به گزارش سرویس یادداشت گیلانستان، حسن کربلایی دبیر حزب موتلفه اسلامی استان گیلان در پی هتک حرمت 3 روحانی مسئول در همایش بزرگ ائمه جماعات رشت(اینجا را بخوانید) یادداشتی به شرح زیر نوشت:

آقایان یاری، حجازی و تجدد!

چشممان روشن. واقعأ اگر فریاد زدن بر سر یک هم لباس را بلدید، پس چرا در مقابل خیانتها، دزدیها و پلیدیهای برخی متولیان همین مصلی در گذشته های نه چندان دور سکوت کردید؟ چرا در مقابل فتنه های گوناگون فریاد نزدید؟ در برابر برخی دزدان مدیر شده در این استان و برخی اراجیف نماینده مفلوک رشت، زبان در کام فرو بردید؟!

مجرد نا اهل لباس مقدس پوشید، بر منبر وعظ رفت، قرآن را غلط خواند، حقوق خریداران آدینه ضایع شد و جنایات دیگر و زشت کاریهای دفتر و متولی دفتر مقابل ساختمان سازمان تبلیغات استان بر همگان روشن بود.، چرا زبان نداشتید و اتفاقا متخلفان مذکور را یاری کردید!؟ لطفا زبان اعتراض را در مقابل کسانی از دولتمردان که حقوق این مردم را ضایع میکنند، بکارگیرید.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

محمد سه شنبه , 20 شهریور 1397 - 16:09

احسنت. مرگ بر نان به نرخ روز خوران بویژه افراد مذکور!

رفتن به نوار ابزار