کد خبر : 4442
تاریخ انتشار : یکشنبه ۳۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۴

اگر مدعی هستید رقم بنده اشتباه است، عدد صحیح را رسانه ای کنید/ لابد هزینه سفر رئیس جمهور خودجوش تامین شد!

اگر مدعی هستید رقم بنده اشتباه است، عدد صحیح را رسانه ای کنید/ لابد هزینه سفر رئیس جمهور خودجوش تامین شد!

دبیر حزب موتلفه اسلامی گیلان گفت: لابد در سفر رئیس جمهور به گیلان، کمی هم پول جمع شد و ایشان به همراه خود به تهران برده است.

حسن کربلایی در گفتگو با خبرنگار سرویس سیاسی “درگیلان” به جوابیه استانداری گیلان(لینک) درخصوص افشاگری هزینه های مالی سفر رئیس جمهور به استان(لینک) واکنش نشان داد و اظهار کرد: لابد در سفر رئیس جمهور به گیلان، کمی هم پول جمع شد و ایشان به همراه خود به تهران برده است!

دبیر حزب موتلفه اسلامی گیلان با بیان اینکه مدیرکل اداری و مالي استانداری توضیح دهد که هزینه بنرها و پرده های خیر مقدم در سطح استان چقدر شد، خاطرنشان کرد: با این تفاسیر آن تعدادی که شوراها و سازمانها را مجبور کردند چاپ کنند نیز حتما خودجوش چاپ و نصب شد.

وی تاکید کرد: دوم اینکه بفرمایند هزینه ایاب و ذهاب و رساندن مردم شهرستان ها به مرکز استان و پولهايي که به مینی بوسها دادند چقدر بود، غیر از هزینه ماشينهای دولتی که همه جهت حضور در رشت و استقبال بسیج شدند.

کربلایی ادامه داد: سوم اینکه بفرمایند هزینه پذیرایی ناهار از همین شهرستانی ها چقدر شد؟ چه فرمانداران داده باشند و چه شوراها و شهرداران، چهارم اینکه بفرمایند هزینه هایی که برای رییس جمهور گرفته شد، هتلی که برای وزراء بود و هتلی که برای کارشناسان همراه تدارک دیده شد و  هزینه پذیرایی، خوراک، ناهار، شام و صبحانه و هواپیما چقدر شد؟

دبیر حزب موتلفه اسلامی گیلان با اشاره به تغییر دکوراسیون سالن شهید انصاری فقط به خاطر چند دقیقه مصاحبه رییس جمهور، تصریح کرد: تعویض دکور مهمانسرای استانداری چقدر خرج داشت؟ بفرمایند هزینه هماهنگی های قبل از سفر کارشناسان، حق ماموریت آنان، پذیرایی و هواپیما و حق الجلسه ها چقدر شد؟

وی همچنین تاکید کرد: بعد همه آن مبالغ را جمع کنید اگر دیدید بیشتر از رقم ادعایی من شد، خود را سرزنش کنید و اگر کمتر شد، از بنده شکایت کنید.

کربلایی با بیان اینکه وقتی مدعی هستید رقم اعلان شده از سوی بنده ساختگی است، شما لطف کنید عدد صحیح را به رسانه ها بدهید، گفت: این مطلب را از این جهت گفتم که این سفر با این هزینه سنگین هیچ دستاوردی نداشت، اگر داشته اعلان کنید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

طلبه قم یکشنبه , 30 خرداد 1395 - 22:53

البته باید در باره خرج های گزاف صحبت کرد و گرنه یک سری خرج ها نیاز است

رفتن به نوار ابزار