کد خبر : 45349
تاریخ انتشار : شنبه 7 دی 1398- 39: 21

حسن کربلایی در نشست خبری:

اگر مدیری فساد کرد باید دستگیر شود، نه اینکه پست مدیرکلی بگیرد/ چند سال پیش از جعفرزاده پرسیدم در کدام منطقه و عملیات مجروح شدی و فرمانده‌ات چه کسی بود؟ هنوز جوابی نداده!

اگر مدیری فساد کرد باید دستگیر شود، نه اینکه پست مدیرکلی بگیرد/ چند سال پیش از جعفرزاده پرسیدم در کدام منطقه و عملیات مجروح شدی و فرمانده‌ات چه کسی بود؟ هنوز جوابی نداده!

دبیر حزب موتلفه اسلامی گیلان گفت: اگر مدیری فساد کرده باشد باید دستگیر و مجازات شود ، نه اینکه به آن پست مدیرکلی یا اجازه حضور در شورای شهر بدهند، اینها همه از عدم کفایت و حمایت برخی نمایندگان قبلی و فعلی است.

به گزارش گیلانستان، حسن کربلایی در نشست خبری با عنوان فتنه سال ۸۸ و حماسه ۸ دی مردم گیلان گفت ؛ هشت ماه نا امنی ها از سوی جریان فتنه به مردم ایران تحمیل شد .ششم دیماه در تهران به اسلام و قرآن و اهل بیت اهانت شد .تا اینکه در روز۷ دی ما با جمعی از مردم ولایتمدار استان با تجمع در مقابل بیت نماینده ولی فقیه سابق، آغاز گر حرکتی جدید شدیم . حمایت از رهبری و مخالفت با فتنه و محکومیت هتک حرمت به مقدسات را فریاد زدیم .هفتم دیماه در رشت ، موجب شکل گیری هشتم دی ماه شد و هشتم دیماه روز خیزش مردم گیلان بود که با حضور گسترده نهم دی در سراسر کشور ، این ماموریت و موفقیت را برجسته کرد. اما جالب است که در دیدار با رهبری عزیزمان ، هیچکدام از متولیان هفتم و هشتم دیماه به این دیدار دعوت نشدند و در ازاء افرادی از جریان فتنه در این تجمع و دیدار دعوت شدند

وی افزود ؛ در اتفاقات اخیر گرانی بنزین به مردم اجازه اعتراض قانونی و مسالمت آمیز داده شد لیکن عده ای اغتشاش گر سوء استفاده کردند.

دبیر سابق ستاد امربه معروف و نهی از منکر استان گفت ؛ امروز پروژه نفوذ وضربه زدن به کشور استفاده از فتنه گران به عنوان مشاور یا مسئول در دولت است و دولت دراین بحث مقصر است چرا که دولت نباید انقدر بی در و دروازه باشد.

وی افزود ؛ اگر مدیری فساد کرده باشد باید دستگیر و مجازات شود ، نه اینکه به این شخص پست مدیرکلی یا اجازه حضور در شورای شهر بدهند . این اتفاقات همه از عدم کفایت برخی نمایندگان قبلی و فعلی دارد .

این فعال فرهنگی و سیاسی گیلان گفت ؛ مدیرکل قبلی اداره کل صمت گیلان را در حالی که به مدیریت معاونت استانداری هم منصوب شده بود را دستگیر کردند و جایگزین او هم دستگیر شد و متاسفانه در انتخاب نفر بعدی نیز دقت لازم صورت نپذیرفت .

وی افزود ؛ دو مدیرکل ورزش و جوانان گیلان که توسط نمایندگان نا لایق حمایت شدند دستگیر شدند و اکنون نیز دقت لازم در انتخاب مدیر بعدی نشده است .

حسن کربلایی گفت ؛ تاکنون ۱۰نفر از مدیران کل این استان دستگیر شده اند . فتنه عصرما این است که افرادی نالایق در این نظام در پستهای مهم و حساس منصوب شوند .

وی افزود؛ توقع داریم ، بمنظور مقابله با این فسادها خصوصا فسادهای زنجیره ای در بین برخی مدیران و مسئولین استان ، مردم عزیز ما درانتخابات شرکت کنند. البته مردم نجیب ما نشان دادند در تمامی صحنه های حساس نظام حضور گسترده و موثر داشته و دارند.

وی افزود ؛اگر نماینده مردم در مجلس، انسانی صالح ، سالم و خدا ترس باشد و دزد نباشد ، مردم به حقشان می رسند .

وی باتشکر از کارهای خوبی که از سوی دستگاههای نظارتی و دادگستری درخصوص مبارزه با فساد انجام گرفته است گفت ؛ امیدوارم در آینده نه چندان دور تاثیرات این خدمات شبانه روزی را مردم در مدیریت هاو درجامعه احساس کنند.

حسن کربلایی گفت ؛ به خاطر درگیری با فساد نزدیکان نماینده ولی فقیه سابق و استاندار گیلان در برف سال ۸۳ حدود ۸ سال در محاکم قضایی و دادگاه ها گرفتار بودم، از مسئولیتم در صداوسیما برکنار شدم و مصائب زیادی را تحمل کردم اما از فریاد زدن برای احقاق حقوق مردم مظلوم کوتاه نیامدم .

وی افزود؛ ۴۰سال است در این استان صدای مظلومیت مردم بوده ام بعداز این هم اگر مردم به من اعتماد کنند برای گرفتن حق آنها برسر رییس جمهور ، وزرا و بعضی مسئولین بی کفایت فریاد خواهم زد .

حسن کربلایی در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران مبنی برجهت سیاسی جعفرزاده نماینده رشت که مدام در حال تغییراست گفت ؛ جعفرزاده یک اصلاح طلب اصولگرا نیست ،

اصولگرا مردم رافریب نمی دهد، با گریه و اشک صلاحیت نمی گیرد، فامیل هاو بستگان خود را مسئول نمی کند، از مسئولین بی کفایت و فاسد حمایت نمی کند، از جیب دولت برای تبلیغات خود هزینه نمی کند .

وی افزود ؛ جعفرزاده حتی اصلاح طلب هم نیست چراکه شعار اصلاح طلبی ایشون فریب جریان اصلاحات برای گرفتن رای بوده و حتی جوانان اطلاح طلب و خانواده شهدا هم امروز با او نیستند.
حسن کربلایی گفت ؛ جعفرزاده اگر اصولگرا بود چرا تاکنون هیچ مصاحبه ای علیه فتنه و فتنه گران نکرده است ؟ او باید بگوید درگیلان فتنه گر داریم یا نه؟ و اگر داریم چرا با آنان معاشرت دارد .

دبیرسابق ستاد امربه معروف و نهی از منکر گیلان گفت ؛ چند سال پیش از جعفرزاده پرسیدم در کدام منطقه عملیاتی و چه عملیاتی مجروح شدی؟ و فرمانده ات چه کسی بود؟ هنوز هم جوابی نداده ! منتظر پاسخ هستیم، سعی کنیم بامردم صادق باشیم.

وی گفت ؛جعفرزاده مصاحبه کرده و گفته در دانشگاه ماهیانه ۸ میلیون تومان میگرفتم و… باید بگویم شما کارمند بنیاد شهید بودید و قانونا نمی توانستید عضو هیات علمی دانشگاه باشید و این جرم محسوب می شود.

حسن کربلایی افزود؛ از امثال جعفرزاده و دیگر نمایندگان که چند دوره نماینده بوده اند و باعث آبادانی، رضایتمندی مردم ، رشد وتعالی استان و شهر خود شده اند می خواهم کمی استراحت کنند و راه را برای کسانیکه ادعای خدمت دارند باز کنند.
گفتنی است حسن کربلایی یکی از چهره های اصولگرا و از فعالان سیاسی و فرهنگی گیلان، بصورت مستقل و آزاد و با شعار امربه معروف و نهی از منکر و مبارزه با فساد و مسئولین نالایق به عنوان کاندیدای یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه رشت ثبت نام کرده است.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار