کد خبر : 22916
تاریخ انتشار : چهارشنبه 18 بهمن 1396- 40: 4

ایستادگی در مقابل انقلاب با فروپاشی خانواده ها برای از بین بردن تفکر جهادی

ایستادگی در مقابل انقلاب با فروپاشی خانواده ها برای از بین بردن تفکر جهادی

فرمانده لشکر عملیاتی ۱۶ قدس گیلان گفت: فروپاشی بنیان خانواده برای از بین بردن تفکر جهادی هدف دیگر دشمن است که در تربیت فرزندان تأثیر بگذارند که در صورت موفقیت دیگر سیرت نیاها و طاهرنیاها پرورش ‌نیابند تا در مقابل آنان قد علم کنند.

به گزارش گیلانستان، سردار محمدعلی حق‌بین ظهر امروز در مراسم گرامیداشت ایام پیروزی انقلاب اسلامی و تجلیل از مدافعان حرم دانشگاه علوم پزشکی استان گیلان با گرامیداشت ایام دهه فجر و تقارن آن با ایام فاطمه اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران ضربه سختی را به استکبار زد و باقدرت خود در مقابل توطئه‌های مختلف ایستاده است.

وی هدف از تشکیل و حمایت از گروه‌های تکفیری نظیر داعش را مقابله با انقلاب اسلامی عنوان کرد و افزود: دشمنان انقلاب با حرکت عظیم و طوفانی ایران اسلامی مواجه شد که نتوانستند در مقابل مردم ایستادگی کنند و درنهایت موجب حذف نظام سلطه در کشور شد.

فرمانده لشکر عملیاتی ۱۶ قدس گیلان با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران در طول تاریخ شاهد دشمنی‌های زیادی بوده است خاطرنشان کرد: تفکر انقلاب اسلامی باعث شد تا فرزندان ایران مقابل دشمن ایستادگی کنند و نمایش عظمت انقلاب را در جهان به نمایش بگذارند.

حق‌بین با تأکید بر اینکه استکبار راه تقابل با انقلاب را در پیش‌گرفته‌اند گفت: دشمنان خوب می‌دانند که دیگر سلاح‌های جنگی آن‌ها امروزه کارایی خود را ازدست‌داده است و روش تقابل امروز دشمن با انقلاب اسلامی از طریق جنگ فرهنگی است.

وی با اشاره به اهمیت نقش جامعه پزشکی و علمی در جامعه بیان کرد: انسان‌ها در طول عمر خود از زیردست جامعه پزشکی، بهداشتی و درمانی عبور خواهند کرد لذا نقش جامعه درمانی در زندگی انسان‌ها حائز اهمیت است.

فرمانده لشکر عملیاتی ۱۶ قدس گیلان با بیان اینکه دشمن برای تشکیل داعش و النصره ۱۵ سال برنامه‌ریزی کرد افزود: چگونه است که این گروه را با لفظ گروه خودسر به دنیا معرفی کردند درحالی‌که سال‌ها برای تشکیل این گروه‌ها و ایجاد روحیه توحش در جهان سرمایه‌گذاری کرده‌اند.

حق‌بین با بیان اینکه هدف مستکبران مقابله با انقلاب و دیگر جوامع جهانی از طریق جنگ است افزود: فروپاشی بنیان خانواده برای از بین بردن تفکر جهادی هدف دیگر دشمن است که در تربیت فرزندان تأثیر بگذارند که در صورت موفقیت دیگر سیرت نیاها و طاهرنیاها پرورش ‌نیابند تا در مقابل آنان قد علم کنند.

وی با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب که فرموده بودند “اگر کشوری موشکی به سمت ما روانه کند ما آن کشور را با خاک یکسان می‌کنیم” بیان کرد: در عملیات آزادسازی فتح حلب سختی کار به‌اندازه‌ای بود که حتی در آخرین لحظات انتظار شکست را نیز داشتیم ولی با عنایت خداوند و دلاوری رزمندگان جبهه مقاومت حلب آزاد شد.

فرمانده لشکر عملیاتی ۱۶ قدس گیلان با بیان اینکه تمام توان دنیای غرب پشت دیوارهای حلب صف‌آرایی کرده بود گفت: تنها چاره این مسئله ایستادگی جبهه مقاومت بود که با لطف خدا قدرت جبهه مقاومت بر استکبار چربید و امروز علاوه بر آزادی حلب شاهد بیرون رانده شدن داعش هستیم./ فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار