کد خبر : 83868
تاریخ انتشار : چهارشنبه 9 آذر 1401- 16: 12

سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گیلان:

ایمن سازی و اصلاح روشنایی جاده سنگر به سیاهکل

ایمن سازی و اصلاح روشنایی جاده سنگر به سیاهکل

نیک فهم گفت: ایمن سازی و اصلاح روشنایی جاده سنگر به سیاهکل در دستور کار اداره کل راهداری گیلان قرار دارد.

به گزارش گیلانستان به نقل از شبستان، غلامعلی نیک فهم شامگاه سه‌شنبه (۸ آذر) در برنامه گفت‌و‌گوی خبری اظهار داشت: اظهار داشت: از جمله وظایف مهم اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گیلان عملیات راهداری است و این دستگاه در بحث تعریض و احداث و ابنیه فنی جاده‌ها هم ورود میکند.

 

 

 

سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گیلان با بیان اینکه شهرستان سیاهکل دارای ۵۷۷ کیلومتر راه است ابراز داشت: از این میزان راه دسترسی حدود ۵۰ درصد به صورت آسفالته و مابقی کوهستانی و روستایی است.

 

 

 

نیک فهم در مورد احداث ۱۸ کیلومتر جاده سنگر به سیاهکل ابراز داشت: اگر مسئولان استان گیلان برای تامین اعتبار این پروژه اقدامات لازم را انجام دهند این مسیر که در اختیار راه و شهرسازی است زودتر به اتمام و بهره‌برداری خواهد رسید.

 

 

 

وی با تاکید بر اینکه ایمن سازی جاده سنگر به سیاهکل و اصلاح روشنایی آن تا دهه مبارک فجر هم در دستور کار اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گیلان قرار دارد افزود: بهترین راهکار برای ایمنی سازی چنین محورهای چهار خطه کردن آنهاست اما با این حال تلاش کردیم نواقص روشنایی این محور را اصلاح کرده و برای کاهش سرعت خودروها سرعت گیر نصب نماییم.

 

 

 

سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گیلان در ادامه اذعان کرد: پروژه سیاهکل به دیلمان و چندین پروژه منشعب دیگر هم اینک در دستور کار اجرا قرار دارند و امیدواریم با مساعد بودن هوا شاهد تسریع در عملیات اجرایی آن باشیم.

 

 

 

نیک فهم برنامه اداره کل راهداری برای آسفالت ۹ کیلومتر باقیمانده از جاده دیلمان به توتکابن تا پایان سال خبر داد و خاطرنشان کرد: این امر باعث می‌شود مسیر تردد به سمت رشت چیزی حدود ۱۲۰ کیلومتر و به میزان یکساعت کوتاهتر شود.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار