کد خبر : 27751
تاریخ انتشار : شنبه ۲۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۵

اینجا آنتالیا نیست، اینجا زادگاه آیت الله بهجت و ۴۰۵ شهید والامقام است!

اینجا آنتالیا نیست، اینجا زادگاه آیت الله بهجت و ۴۰۵ شهید والامقام است!

متولیانی که وجود یا عدم وجودشان تفاوتی ندارد و لازم است این پیام واضح و روشن به آنها رسانده شود که اگر نمی توانند از ارزش های انقلاب اسلامی و شهدا دفاع کنند دفاتر خود راببندند و از این شهر بروند.

به گزارش گیلانستان به نقل از بهجت خبر؛ جمعی از جوانان هیئتی و بسیجی شهرستان فومن در بیانیه ای خطاب به متولیان فرهنگ شهرستان فومن در خصوص بی حجابی و توهین برخی از گردشگران و مسافران در شهرستان و عدم نظارت کافی در برخورد با این معضلات گلایه کردند.

بسم الله الرحمن الرحیم

شهرستان فومن با دو نگین گردشگری ماسوله و قلعه رودخان یکی از قطب های صنعت گردشگری در شمال ایران محسوب می شود اما این پدیده تعارضاتی را نیز با فرهنگ بومی شهری که در قدیم به قم گیلان شهره بود ایجاد کرده است و در غفلت مسئولین فرهنگی و حاکمیتی شهر شاهد هستیم برخی از مسافرینی که به استان گیلان می آیند متاسفانه کشف حجاب کرده و هیچ کسی هم به آنها تذکر نمی دهد و در همین راستا ناراحتی و انزجار شدید خانواده های شهدا و امت حزب الله را در پی دارد.

حتی اخیرا تورهای گردشگردی مختلط از مرکز کشور به سمت مناطقی چون شهرستان فومن عازم می گردند و تصور می کنند اینجا منطقه آزاد است است و کشف حجاب کرده و ابتذال را در این شهرستان شهید پرور رقم می زنند.

این موضوع بارها در رسانه ها و جراید مشاهده شده و به کرات گزارش توهین و جسارت برخی از گردشگران به سمع و نظر مردم رسیده است اما هیچ وقت متولیان امر این درد ها را جدی نگرفتند که اینجا احیانا آنتالیا نیست، اینجا زادگاه آیت الله بهجت و ۴۰۵ شهید والامقام است.

این نوع پوشش و بی حیایی حتی در تهران و شهرهای بزرگ اصلا به چشم نمی آید و این بی حجابی و بی عفتی مختص استان گیلان است.

نکته ای را که می توان برای این نوع هنجارشکنی توسط عده زیادی از مسافرین در استان گیلان و به خصوص شهرستان فومن مطرح کرد خلاء نظارت متولیان امر و نهادهای فرهنگی، اسلامی شهر است گوئی این شهر متولی فرهنگ ندارد و مشخص نیست شورای فرهنگ عمومی در سال های اخیر چه مصوباتی و خروجی صحیح داشته است.

متولیانی که وجود یا عدم وجودشان تفاوتی ندارد و لازم است این پیام واضح و روشن به آنها رسانده شود که اگر نمی توانند از ارزش های انقلاب اسلامی و شهدا دفاع کنند دفاتر خود راببندند و از این شهر بروند و کار را به خود بسیجیان و هیئتی ها بسپارند.

جمعی از جوانان هیئتی و بسیجی شهرستان فومن

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار