کد خبر : 2832
تاریخ انتشار : دوشنبه 21 دی 1394- 39: 21

این سکوت نشانه رضایت است؟!

این سکوت نشانه رضایت است؟!

ثابت قدم علی رغم اینکه بارها از سوی رسانه های اصولگرا و چهره های سیاسی و مذهبی مستقیما مورد خطاب قرار گرفته است اما تا کنون هیچ اظهارنظر رسانه ای در خصوص تایید یا محکومیت اتفاقات روز رشت و عذرخواهی از مردم دیندار و ولایتمدار به عمل نیاورده است.

ه گزارش درگیلان، ۱۲ دی روز رشت که مصادف با شهادت شیخ شیعه مجاهد علامه نمر به دست جلادان سفاک سعودی بود، در تاریخ رشت برای همیشه ماندگار شد. ماندگار نه از بابت برگزاری مراسم بزرگداشت این شهید مکتب خمینی یا تجدید بیعت با شهدای مدافع حرم و دفاع مقدس، بلکه ماندگار از بابت تابوشکنی و زیرسوال بردن حرمت خون پاک شهدا از طریق رقص مختلط دختران بزک کرده در معابر عمومی رشت!

پربیراه نیست اگر بگوییم در طول تاریخ رشت پس از انقلاب اسلامی تا کنون این چنین دختران و پسران نامحرم به صورت مختلط در شهر به رقص و پایکوبی نپرداخته بودند! 

هیچ گاه تصور آن نمی رفت میدان و خیابانی که روزگاری محل وداع شهیدان مدافع حرم با مادرانشان بوده است، این چنین لگدمال عده ای شود که بهانه بزرگداشت آیین های سنتی گیلان دست به اعمالی بزنند که حتی شبکه های ماهواره ای غربی و صهیونیستی زبان به تحسین آنان بگشایند!

در این میان اما سکوت شهردار رشت، مشاور ارشد وی و برخی از اعضای شورا که ادعای اصولگرایی داشته اند و شمع تولد شهردار را خاموش کرده اند!، قابل تامل است. ثابت قدم علی رغم اینکه بارها از سوی رسانه های اصولگرا و چهره های سیاسی و مذهبی مستقیما مورد خطاب قرار گرفته است اما تا کنون هیچ اظهارنظر رسانه ای در خصوص تایید یا محکومیت اتفاقات روز رشت و عذرخواهی از مردم دیندار و ولایتمدار به عمل نیاورده است. 

جالب آن که رسانه های حامی شهردار و سیاست های او سکوت معناداری را در پیش گرفته اند و در برخی موارد متاسفانه گام را فراتر نهاده و هم صدا با شبکه های معاند و ضدانقلاب به دفاع از اتفاقات شرم آور روز رشت پرداختند! 

روی سخن با برخی از اعضای شورای شهر رشت است که همواره ادعای اصولگرایی داشته و با اعتماد و رای خانواده های معظم شهدا توانستند به پارلمان محلی شورا راه پیدا کنند. شما که در مراسم تولد آقای شهردار حضور فعال داشته و در پای پوستر تبریک به وی امضاهایتان خودنمایی می کند، چرا اکنون که روحانیون، بسیجیان، خانواده معظم شهدا و شهروندان دیندار و ولایتمدار به شدت از اتفاقات روز مذکور رنجیده اند، سکوت معناداری را در پیش گرفته اید!

شما که تا چندی پیش از تریبون شورای اسلامی شهر رشت در حرکتی قابل تحسین کوچکترین تحرکات را علیه اسلام و مسلمین در سراسر جهان محکوم می نمودید، اکنون چه شده که نسبت به آن چه که در شهر خودتان اتفاق افتاده است، سکوت کرده اید و در محکومیت این اقدام نطقی نمی کنید و تذکر رسانه ای به شهرداری که با رای شما و همکارانتان بر سر کار آمده است، نمی دهید؟!

آن دسته از اعضای محترم شورای شهر رشت که روزه سکوت گرفته اید، هر چه سریعتر سکوتتان را بشکنید چرا که مردم ولایتمدار و دین دار شهر رشت هیچگاه این سیاست سکوت را فراموش نخواهند کرد./خزر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار