کد خبر : 52171
تاریخ انتشار : جمعه ۱۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۵۶

واکنش حسن کربلایی به پرونده زمین خواری دلخوش:

این فرد شایستگی رفتن به مجلس را ندارد/ یازده نماینده گیلان نظرشان را به طور شفاف درباره دلخوش بیان کنند

این فرد شایستگی رفتن به مجلس را ندارد/ یازده نماینده گیلان نظرشان را به طور شفاف درباره دلخوش بیان کنند

همه جریانات اصولگرا و ارزشی و مردمی که با اخلاص تمام به نمایندگان دوره یازدهم کمک کرده و رای داده‌اند ،بایستی از نمایندگان گیلان بخواهند نظرشان را شفاف و روشن در باره این شخص اعلان کنند.

به گزارش گیلانستان، حسن کربلایی دبیر حزب موتلفه اسلامی گیلان در اولین واکنش خود به ابهام زمین خواری دلخوش نماینده صومعه سرا طی یادداشتی نوشت:

بنام خدا

اعتبار نامه منتخب صومعه‌سرا توسط چند نماینده دقیق و ارزشی مجلس شورای اسلامی زیر سوال رفته.

این نمایندگان با دلایلی که در اختیار دارند مدعی هستند دلخوش در یک زمینخواری بزرگ دست داشته و صلاحیت نمایندگی مردم را ندارد .

اینجانب بنابر سوابقی که از این نماینده سراغ دارم از این چند نماینده ارزشی تشکر میکنم .

دلخوش نه تنها لازم بود از سوی شورای نگهبان در دوره یازدهم رد صلاحیت شود، بلکه در دوره های قبل هم باید چنین اتفاقی می افتاد .

اگر از تلون سیاسی او صرف نظر کنیم، باید گفت اطلاعات برخی بانکهای استان و گزارشهای مردمی در صومعه‌سرا در زمینه خرید رای و یا استفاده از قدرت نمایندگی در اجحاف به مردم منطقه، برای رد صلاحیت وی کافی بود .

چند دوره است که نظارت شورای نگهبان در صومعه سرا با مجموع اطلاعاتی که دارد ، دلخوش را رد صلاحیت میکند و گاهی هیات‌های اجرایی نیز چنین نظری را داشته اند .
مهمتر اینکه در برخی دوره ها هیات نظارت شورای نگهبان در استان نیز صلاحیت او را رد کرده و نظرشان را به تهران اعلام کرده‌اند.

اکنون که به یاری خداوند ، چند نماینده شجاع و ارزشی معتقدند دلخوش صلاحیت نمایندگی ندارد و جیب خود و اطرافیانش را پر کرده است ، لازم است نمایندگان گیلان در اولین آزمون استانی خود این فرد را از رفتن به مجلس محروم کرده و اولین نمایندگانی باشند که در صحن علنی مجلس با رای شفاف و روشن به اعتبار نامه این فرد رای مثبت ندهند .

خوب است همه بدانیم که رفتار و کردار و منش دلخوش با ارزشهای والای انقلاب اسلامی سازگار نیست و نمایندگان محترم باید در ابتدای کارتکلیف خود را با وظایف انقلابی خود روشن کنند.

همه جریانات اصولگرا و ارزشی و مردمی که با اخلاص تمام به نمایندگان دوره یازدهم کمک کرده و رای داده‌اند، بایستی از نمایندگان گیلان بخواهند نظرشان را شفاف و روشن در باره این شخص اعلان کنند.

این آزمون بزرگ میتواند میزان همکاری و همراهی جریانات دلسوز و ارزشی را با نمایندگان مجلس روشن سازد و مدعیان دروغین اصولگرایی را رسوا سازد .

گیلان. کربلایی پانزدهم خرداد ۹۹

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

انسانم آرزوست جمعه , 3 مرداد 1399 - 19:46

با سلام و ادای احترام .به نظر من خاک برسر مردم و مجلسی که به خاطر یه حرف حق که از دهن یک نماینده بیرون اومده بخوان برعلیه اون نماینده اعتراض کنن.اگه حرف مفت نمی زدن که حال و روز مردم بخت ایران این نبود .برین به فکر نداری و بدبختی وحل مشکل مردم باشین .تمام مشکل ما از جایی شروع شد که نزاشتن که مردم بگن حرف مفت بسه

رفتن به نوار ابزار