کد خبر : 5687
تاریخ انتشار : جمعه ۲۶ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۹

نماینده تالش: این همان حرفی است که محمدرضا شاه در زمان طاغوت می‌گفت

نماینده تالش: این همان حرفی است که محمدرضا شاه در زمان طاغوت می‌گفت

پیش از این محمد باقر نوبخت در سخنانی عجیب با اشاره به تذکرات ائمه جمعه در خصوص قرارداد مالی FATF گفته بود : جای مباحث FATF شورای عالی امنیت ملی است نه تریبون‌ نماز جمعه.

به گزارش گیلانستان و به نقل از ماسال نیوز، محمود شکری به اظهارات سخنگوی دولت در خصوص عدم دخالت ائمه جمعه در قراردادهای مالی FATF  واکنش نشان داد.

پیش از این محمد باقر نوبخت در سخنانی عجیب ضمن توصیه به ائمه جمعه به طرح مسایلی همچون اخلاق، تقوا، دین و سیاست در نمازهای جمعه گفته بود: جای مباحث FATF شورای عالی امنیت ملی است نه تریبون‌ نماز جمعه.

نماینده مردم تالش، رضوانشهر و ماسال در واکنش به این سخنان گفت: موضعگیری ای که از زبان آقای نوبخت در رسانه ها منتشر شد ان شا الله که نادرست است. اما تا کنون تکذیبی از سوی ایشان انجام نشده است. معنای این حرف این است که ائمه جمعه در مسایل سیاسی دخالت نکنند. نماز های جمعه ما به دستور امام راحل (رض) عملی عبادی و سیاسی است. این حرف سخنگوی دولت، همان حرفی است که محمدرضا شاه در زمان طاغوت می زد که علما و روحانیون بروند در مساجد نماز و روضه شان را بخوانند. چه کاری به سیاست دارند؟

رئیس جمهور برخورد کند / از این سخنان تبری می جویم

شکری برخورد با چنین سخنانی از سوی سخنگوی دولت جمهوری اسلامی را الزامی دانسته و گفت: از آقای روحانی انتظار داریم که با چنین سخنانی برخورد کنند. من از همه مسئولین ذی ربط خواسته ام که با این حرف برخورد قاطع کنند. این حرف ها بوی اسلام آمریکایی می دهند.

وی افزود: همه ما از دانشجو و فرهنگی تا نماینده مجلس و عالم دینی موظفیم در حوزه معنویت و سیاست نقش فعال داشته باشیم.

این مقام مسئول، نظام جمهوری اسلامی را حاصل خون هزاران شهید دانسته و تصریح کرد: من به عنوان یک گیلانی از سخن آقای نوبخت تبری می جویم. انشاالله چنین سخنی نگفته باشند. متاسفم برای یک مقام دولتی که همچین حرفی در نظام جمهوری اسلامی که این همه فداکاری برایش صورت گرفته بزند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار