کد خبر : 63327
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۰

مدیرکل مدیریت بحران استانداری گیلان:

بارش شدید برف در گیلان؛ رانندگان تجهیزات زمستانی همراه داشته باشند

بارش شدید برف در گیلان؛ رانندگان تجهیزات زمستانی همراه داشته باشند

مدیرکل مدیریت بحران استانداری گیلان با اشاره به بارش شدید برف در ارتفاعات گیلان گفت: رانندگان تجهیزات زمستانی را به همراه داشته باشند.

به گزارش گیلانستان، امیر مرادی شامگاه چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به هشدار هواشناسی گیلان و بارش شدید برف و باران در استان گیلان ستاد مدیریت بحران هماهنگی‌های لازم را در استان انجام داده است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری گیلان با بیان اینکه این هماهنگی در چند محور صورت گرفته گفت: تمام رابطین بحران در همه دستگاه‌ها که شمارشان به هزار نفر می‌رسد به شکل تصویری و آنلاین باهم در ارتباط بوده و مشکلات را اطلاع‌رسانی می‌کنند تا زودتر حل شود.

مرادی ابراز داشت: تیم راهداری استان گیلان با ۳۵۰ دستگاه و ۶۰ پایگاه در سطح استان مشغول به فعالیت هستند و از بخش خصوصی نیز بیش‌از ۱۲۰ دستگاه برای راهداری استان گیلان دریافت شده است.

وی خاطرنشان کرد: فرمانداران، بخشداران، مدیران شهرسازی و زیرساخت و مدیران صنعت و معدن تمام تجهیزات بخش خصوصی را برای کمک به راهداری گیلان بسیج کرده‌اند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری گیلان ابراز داشت: بیش‌از ۳۵۰ ماشین آلات بخش کشاورزی در خدمت دهیاری‌ها قرار گرفته و دهیاری‌ها نیز تمام امکانات خود را پای ‌کار آورده‌اند.

وی با اشاره به اینکه در ارتفاعات شاهد بارش برف شدیدی هستیم افزود: دهیاری‌ها در ارتفاعات بیش‌از ۶۰۰ دستگاه تجهیزات مربوط به راهداری را در خدمت روستاییان گذاشتند تا با همراهی مردم مشکلات روستایی در پی بارش شدید برف به حداقل برسد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری گیلان تصریح کرد: در حوزه شهری نیز ۳۵۰ دستگاه ماشین سبک و سنگین مستقر بوده و همه شهرداری‌ها به تیغه‌های برف روب مجهز هستند.

وی گفت: گروه آفرود گیلان با ۱۵۰ دستگاه ماشین و نیز ماشین‌آلات مربوط به منابع طبیعی و محیط زیست در شهرداری‌ها، پلیس راهور، اورژانس، شرکت‌های آب و برق و گاز و سایر دستگاه‌های خدمت‌رسان تقسیم شدند تا این دستگاه‌ها بتوانند مشکلات را در اسرع وقت برطرف سازند.

مرادی افزود: از مردم تقاضا داریم که برای تردد در محورهای برف‌گیر زنجیر چرخ به همراه داشته باشند و نکات ایمنی را رعایت کنند تا پلیسان راهور بتوانند به راحتی به وظایف خود عمل کنند و مشکلی پیش نیاید.

انتهای پیام/تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار