کد خبر : 33123
تاریخ انتشار : پنجشنبه 4 بهمن 1397- 57: 16

بازار نقل و انتقالات سپیدرود رشت داغ شد

بازار نقل و انتقالات سپیدرود رشت داغ شد

سپیدرود رشت روز گذشته با دو ورودی و یک خروجی و حضور یک بازیکن خارجی تستی روز شلوغی را در بازار نقل و انتقالات پش سر گذاشت.

به گزارش گیلانستان تیم سپیدرود رشت در فاصله کمتر از یک هفته تا مسابقه حساس مرحله یک چهارم نهایی برابر پرسپولیس در جام حذفی، روز شلوغی را در بازار نقل و انتقالات پشت سر گذاشت.

بنا بر این گزارش، سرخ پوشان با عقد دو قرار داخلی و یک فسخ قرارداد و رونمایی از یک بازیکن تستی آفریقایی توجه رسانه‌ها را معطوف به خود کردند.

فرزاد حاتمی نخستین بازیکنی بود که روز گذشته با سپیدرود قرارداد داخلی امضا کرد تا پس از تیم‌های راه آهن، سپاهان، صبا، فولاد، ملوان، مس کرمان، تراکتورسازی، اکسین، استقلال و پرسپولیس، حالا مارکوپولوی فوتبال ایران، پیراهن سرخ رشتی‌ها نیز بر تن کند.

این مهاجم ۳۳ ساله در نیم فصل نخست در ریحان البرز(اکسین) و لیگ دسته اول فعالیت داشت و پس از جدایی فراز کمالوند از این تیم و عهده‌دار شدن هدایت تیم البرزی‌ها توسط مجتبی حسینی از جمع زردپوشان کرجی جدا شد.

درباره این مهاجم بلندقامت گفته می‌شد که پیشنهادی از کشور عراق دریافت کرده و به یک تیم از این کشور می‌رود اما حاتمی خودش گفته بود که می‌خواهد در ایران بازی کند و به عراق نمی‌رود و در نهایت با سپیدرود به توافق دست پیدا کرد.

حمیدرضا طاهرخانی هافبک تیم فوتبال پرسپولیس دومین بازیکنی بود که روز گذشته پس از حضور در تمرینات تیم سپیدرود،‌ با عقد قراردادی قرضی به مدت شش ماه به این تیم پیوست.

طاهرخانى بازیکن سابق پرسپولیس تهران است و در ۱۷ بازى براى این تیم به میدان رفته بود و تاکنون بیش از ۲۰ بار برای تیم امید این باشگاه گلزنی کرده است.

از روز چهارشنبه یک بازیکن ساحل عاجی به نام عباس کومیسوکو نیز در تمرینات سپیدرود شرکت کرده است تا در صورت کسب رضایت کریمی به عضویت تیم محبوب رشتی‌ها در آید و وی سابقه بازی در تیم ملی زیر ۲۱ سال ساحل عاج را داشته و در لیگ برتر سنگال توپ زده است.

از آنجایی که با به خدمت گرفتن شش بازیکن ظرفیت بزرگسال سپیدرود به اتمام رسیده است، این هافبک ساحل عاجی با ۲۰ سال سن شانس زیادی برای عقد قرارداد با باشگاه سپیدرود دارد.

همچنین همانطور که پیشتر در تسنیم گفته شد، علی عزتی‌کرامت که بازی‌های قابل قبولی در ترکیب سپیدرود از خود نشان داده است پس از عدم پذیرش کم کردن مبلغ قرارداد و نحوه پرداخت مالی قرارداد از سوی کریمی در لیست خروجی قرار گرفته بود، روز گذشته به‌صورت رسمی از این تیم جدا شد.

رشتی‌ها در نیم فصل تاکنون ۶ خروجی به نام‌های علی عزتی‌کرامت، میلاد قربان‌زاده، یعقوب کریمی، بابک حاتمی، امین منوچهری و حسین کعبی داشته‌اند و شنیده می‌شود که قرار است امین جوادی‌مقدم به جمع سرخ‌پوشان بازگردد.

تا به اینجا پیام صادقیان، امیر منصوریان، لوکا نوزادزه، محمد علیزاده، فرزاد حاتمی و طاهرخانی به لیست سپیدرود برای نیم فصل دوم اضافه شدند و این احتمال وجود دارد بازیکنان خارجی و جوان دیگر تا پایان مهلت نقل و انتقالات قرارداد خود با سرخپوشان را نهایی کنند.

انتهای پیام/تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار