کد خبر : 57303
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۶

تقدیر از یک اقدام رسانه‌ای؛

بازتاب «رشت، شهر بی‌شهردار» در آینه شبکه باران قابل تقدیر است

بازتاب «رشت، شهر بی‌شهردار» در آینه شبکه باران قابل تقدیر است

.

به گزارش گیلانستان، خبر ساعت ۲۰ شب گذشته (هفتم مهرماه) شبکه باران با پخش گزارشی جامع و مفصل با عنوان «رشت، شهر بی‌شهردار» نسبت به وضعیت اسفناک این‌روزهای شهر بی‌در و پیکر رشت واکنش نشان داد.

این گزارش با طرح موضوع عدم ثبات مدیریت شهری در شهر رشت به ناتوانی اعضای شورای شهر برای انتخاب شهرداری قوی پرداخت و با طرح معضلاتی همچون آبگرفتگی سطح معابر، وضعیت ناخوشایند رودخانه‌ها، دپوی زباله در سراوان و پیگیری مطالبات به حق شهروندان رشتی، عملکرد ضعیف، منفعت‌طلبانه، جناحی و سیاست‌زده برخی از اعضای شورای شهر رشت را به چالش کشید.

این گزارش از دودستگی در شورای شهر رشت برای انتخاب شهردار و ناتوانی در انجام اصلی‌ترین وظایف خود انتقاد کرد و و با انعکاس دغدغه‌ها و نارضایتی‌های شهروندان، وضعیت نابسامان این روزهای شهر رشت را به خوبی به تصویر کشید و متضرر شدن شهر رشت و شهروندان آن را گوشزد کرد.

نکته جالب این گزارش فرافکنی «احمد رمضانپور» رئیس شورای شهر رشت و کهنه سرباز جبهه اصلاحات در پاسخ به سئوالات خبرنگار بود که گاها از پاسخگویی قانع‌کننده عاجز بود و هر جا که کم می‌آورد با خنده و تمسخر ناتوانی اعضای شورای شهر برای انتخاب شهرداری قوی را به فشارهای بیرونی ربط می‌داد.

تهیه و پخش این گزارش که بازتابی از مشکلات شهر رشت و رفتار منفعت‌طلبانه برخی اعضای شورای شهر رشت بود آن هم در شرایطی که اکثر مسئولان استان سکوت پیشه کرده‌اند، جای تقدیر و تشکر دارد.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار