کد خبر : 27741
تاریخ انتشار : جمعه ۱۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۳

بازخوانی نامه سردار جانباز جلایی به آیت‌الله قربانی در سال 80 / شما را به خدا مراقب اطرافیان و وابستگان خود باشید! + تصویر نامه

بازخوانی نامه سردار جانباز جلایی به آیت‌الله قربانی در سال 80 / شما را به خدا مراقب اطرافیان و وابستگان خود باشید! + تصویر نامه

هرکاری که از اطرافیان و وابستگان به شما در این مقطع حساس و خطیر صورت پذیرد حتما به شما نسبت داده خواهد شد شما را به خدا مراقب این مهم باشید

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی گیلانستان، در پی انتصاب آیت‌الله زین العابدین قربانی به نمایندگی ولی فقیه در استان گیلان و امامت جمعه رشت در تاریخ 17/4/1380 و ایراد اولین خطبه نماز جمعه در مصلی امام خمینی(ره) این شهر در تاریخ 1380/4/22، نامه‌ای مشفقانه و دل‌گویه‌هایی صادقانه از سوی سردار محمد (بهروز) جلائی رئیس سابق بسیج اساتید و از جانبازان سرافراز نظام مقدس اسلامی در روز شنبه 1380/4/23 برای آیت‌الله قربانی ارسال شد که پس از گذشت هفده سال از تاریخ نامه بازخوانی و مرور آن خالی از لطف نیست.

«بسم‌الله الرحمن الرحیم
محضر حضرت آیت‌الله حاج آقا قربانی (زید عزه)
با سلام و تبریک بمناسبت توفیق خدمتگزاری بزرگتر در سمت نمایندگی ولایت عظمای فقیه در استان گیلان و آرزوی نصرت روزافزون در این سنگر رفیع که یقینا موجب خیرات خواهد شد و به تحقیق موجبات طمع و دشمنی نیز هست، از باب وظیفه عمومی النصیحه لائمه المسلمین عرض می‌کنم که حاج آقای بزرگوارم:
1. هرکاری که از اطرافیان و وابستگان به شما در این مقطع حساس و خطیر صورت پذیرد حتما به شما نسبت داده خواهد شد شما را به خدا مراقب این مهم باشید و همیشه بر آن نظارت کامل نمائید.
2. آنهایی که در تمامی لحظات همراه این انقلاب بوده‌اند و برای استقرار و تداوم آن با تمام وجود ایستاده‌اند و خواهند ایستاد و در صف بهره‌مندی و تمتع آخر ایستاده و باید بایستند و در یک کلام مستضعفین به معنای واقعی و قرآنی آنان را دریابید و در کانون توجهات خاص قرار دهید.
3. همانند پدر پیر و مرشد و مرادی باشید که در زیر سایه شما که قطعه‌ای از آن سایه پیر و مراد دل همه عاشقان واقعی خط ولایت مطلقه فقیه آقا سیدعلی مظلوم هست، همگان بتوانند جا داشته باشند.
4. برای احیاء دین و دنیای این مردم با همه قوا قیام کنید و بدانید که در این قیام الهی قطعا همراهی مردم خوب و صبور و به ویژه همراهان همیشگی انقلاب اسلامی، حزب الله و بسیج فداکار و پیشگام این مردم را بدنبال خواهید داشت.
در خاتمه همانطوریکه در اولین حضور خود در نماز جمعه رشت با اشک خداوند سبحان را به صداقت گفتارتان گواه گرفتید این حقیر نیز قسم یاد می‌کنم که همه این مطالب را فقط و فقط برای رضای خداوند منان برایتان به این شکل نوشتم.
خدایا، بار الها عاقبت همه ما را ختم به خیر گردان و ما را لحظه‌ای به خودمان وامگذار و ظهور آقا و مراد ما حضرت صاحب الزمان را برسان آمین.
محمد جلائی 80/4/23»

1 2

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

عیسی مرادبخش لمرجانباز۵۵%دفاع مقدس جمعه , 19 مرداد 1397 - 13:29

خدایاخودحاضروناضراعمال ماانسانهاهستی ماهاچه میخواستیم چه شدماجانبازان درسن نوجوانی وجوانی خوددست اززندگی شستیم راهی جبهه های حق علیه باطل شدیم تااسلام قران عدالت پایداربماندجنگ کردیم تارشوه خواری رانتخواری دزدهااز بین بروددرجبهه هابایک نصفه نون لواش موندیم جنگ کردیم تاآینده ایران ماپاینده بماندمردم دغدغه زندگی نداشته باشندحال ببین به چه روزی افتادیم که مرغ روزهر کیلو۱۱هزارتومن گوشت ۵۴هزارتومن هشت دفاع مقدس گوشت ازده تاتک تومنی تجاوزنکردمرغ روزکسی نمیخورداگرهم میخوردیک کیلومرغ ۵تاتک تومن بودتاجنگ تمام شدگوشت شد۵۰۰تومن روعن ۶تومنی شد۱۰۰تومن همه اجناس صدبرابررفتندبالا حالاازصدبرابرشده هزاربرابربعدازجنگ هرکس اومدمسولیت اجرایی رابدست گرفت مدعی خدای روی زمین شدبهترین شرکتهاتعطیل شدندبزرگترین کارخانه هاتعطیل شدندمردم ازکاربیکارشدندفساداخلاقی روزبروزجامعه دربرداشت حال ماموندیم باهزاران تهمت که هرکسی مارامیبیندمیگویندشماهامارابیچاره کردیداگرشماانقلاب نمیکردیداگرشماجنگ نمیرفتیداین حال روزماملت نبودخدایاتوشاهدی که من جانباز نه خونه دارم ونه کاشانه ایی پنج تافرزنددارم آخریش ۳۰ساله است اولی ۳۷ساله هنوزازدواج نکردندیعنی ندارم که آنهاراواداربه ازدواج نمایم اماهیچ کس قبول نمی کندکه بنده هیچی درزندگی ندارم یک فرهنگی بازنشته هستم وهرچه که داشتم آن رانیزبعدازمجروحیتم ازدست دادم اماآبروی ماریخته میشودکه من جانبازان دارای همه چیزهستم خدای مهربان بدادمابرس خودآگاهی که من جانبازهیچی دربساط ندارم وهمیشه سرگردان اندرخم یک کوچه ام باکدام زبان بگویم که من ندارم چطور بگویم به کی بگویم کسی حرف مارقبول نداره خودشاهدی دوتادخترشوهردادم باکل بدهکاری به بانکهاانچه که ازحقوق فرهنگی من برام باقی میماند۴۰۰هزارتومن بیشتر نیست ای خدتوآگاهی برهمه اعمال مان؛اماآقایان وآقازادهشون همه میلیاردها پول راازایران خارج کردنددارن دراروپاوامریکاعیش نوش میکنندماهابدنام هستیم ای خدای مهربان توخودقضاوت کن من یک فرزندم دربرق منطقه گیلان بارای دیوان عدات اداری آنهم بعدازچهارسال که دارای زن وبچه‌داراست هنوزاستخدام رسمی نکردندقراردادی نگهداشتندیک پسرم سه سال است لیسانس حسابداری هست بیکاره هیچ کس ازمسولین اجرایی ماگوش شنواندارندقانون رادورمیزندتمام ایل تبارشان رابدون آزمون درادارات مختلف گیلان به هربهانه استخدام کردندسرآخردربین مردم مابدنامیم نمیدانم چه بگم دردهایمان زیادست اگربنویسم تبدیل به یک کتاب است فرزندضدانقلاب الآن سرکاراست پسرهای من بیکارکوگوش شنواکیست که به حرف اعتناکندای خدای مهربان بدادمان برس وسلام علیکم ورحمت الله وبرکاته عیسی مرادبخش جانباز۵۵%ازرشت

نکیسا شنبه , 14 مهر 1397 - 0:06

با سلام آقای بهروز جالبی سردار نیستند و نبودند. لطفا اصلاح کنید

رفتن به نوار ابزار