کد خبر : 42183
تاریخ انتشار : سه شنبه 2 مهر 1398- 51: 20

دادستان شهرستان رودبار خبرداد؛

بازداشت شهردار و ۳ تن از اعضای شورای شهر لوشان به اتهام رشوه!!

بازداشت شهردار و ۳ تن از اعضای شورای شهر لوشان به اتهام رشوه!!

دادستان شهرستان رودبار گیلان گفت: شهردار و ۳ تن از اعضای شورای شهر لوشان به اتهام اخذ رشوه دستگیر شدند.

به گزارش گیلانستان، هادی بشری امروز در جمع خبرنگاران با اعلام خبر دستگیری و بازداشت ۳ نفر از اعضای شورای شهر و شهردار لوشان درباره جزئیات این خبر اظهار داشت: این چهار نفر به اتهام اخذ رشوه روانه زندان شده‌اند.

دادستان رودبار با بیان اینکه شهردار و ۳ نفر از اعضای شورای شهر لوشان با قرار بازداشت موقت روانه زندان شده‌اند عنوان کرد: بر اساس گزارشات واصله مبنی بر انجام اقدامات خلاف قانون در واگذاری‎های صورت گرفته به پیمانکاران این افراد دستگیر شده‌اند.

بشری با بیان اینکه دادستانی رودبار به این موضوع ورود کرده است خاطرنشان کرد: تحقیقات در این زمینه برای روشن شدن ابعاد آن همچنان ادامه دارد.

گفتنی است، روند برخورد با عوامل و مفاسد اقتصادی مدتی است که با سرعت بیشتری در حال انجام است به طوری‌که به ویژه از سال گذشته مدیران، مشاوران و چندین مدیرکل در گیلان به اتهام تضییع حقوق بیت‌المال دستگیر و روانه زندان شده‌اند.

در تاریخ یکم آبان سال ۹۷ و به نقل از رئیس کل دادگستری سابق گیلان نخستین جلسه محاکمه جهت رسیدگی به اتهامات و تخلفات مدیران متخلف یکی از دستگاه‌های اجرایی استان و ۲۱ نفر از کارکنان دستگاه‌های اجرایی برگزار شده بود.

انتهای پیام/ تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار