کد خبر : 41871
تاریخ انتشار : سه شنبه 26 شهریور 1398- 29: 18

بازدید استاندار گیلان از پروژه‌های عمرانی آستارا

بازدید استاندار گیلان از پروژه‌های عمرانی آستارا

ارسلان زارع استاندار گیلان امروز با حضور در شهرستان آستارا از چند پروژه عمرانی اعم‌از زمین چمن باشگاه وحدت، امام‌زادگان ابراهیم و قاسم و پایانه مسافربری مرز بازدید کرد.

به گزارش گیلانستان استاندار گیلان ظهر امروز در جریان بازدید از آخرین وضعیت زمین چمن باشگاه وحدت این شهرستان اظهار کرد: طبق برآورد کارشناسان جهت زیرسازی زمین و خرید چمن مصنوعی زمین فوتبال وحدت شهرستان آستارا تاکنون ۲۵ میلیارد ریال هزینه شده است.

ارسلان زارع ظرفیت‌های ورزشی شهرستان آستارا را خوب توصیف کرد و افزود: این شهرستان دو نماینده در لیگ دسته دو و دسته سه کشوری دارد که با بهره‌برداری کامل از زمین فوتبال باشگاه وحدت این شهرستان می‌توان مسابقات فوتبال لیگ دسته دو و دسته سه کشوری را در این باشگاه برگزار کرد.

وی با بیان اینکه به لحاظ ورزشی جوانان بااستعدادی در شهرستان آستارا وجود دارد که در مسابقات مختلف استانی، ملی و بین‌المللی برای استان و کشور افتخارآفرینی می‌کنند، گفت: ورزشکاران این شهرستان به لحاظ زیرساخت‌های ورزشی در مضیقه بوده و نبود زیرساخت مانع از پیشرفت آن‌ها در سطوح ملی می‌شود.

استاندار گیلان همچنین از عملیات اجرایی محوطه‌سازی گمرک بندر آستارا بازدید کرد که این پروژه بااعتبار اولیه ۲۲۵ میلیارد ریال و وسعت ۲۷ هکتار در چند فاز تعریف‌شده که فاز اول آن شامل احداث مسیر اصلی تردد وسایل نقلیه، اجرای پیاده‌رو، فضای سبز، کف سازی بتنی، اجرای جداول، کانال‌های روباز و روبسته است.

بازدید از زائرسرای اوقاف این شهرستان از دیگر برنامه‌های زارع در آستارا بود که احداث آن بااعتباری بالغ‌بر دو میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان انجام‌شده و با افتتاح این مجموعه تجاری اقامتی که ظرفیت اسکان ۱۹۰ نفر را دارد، زمینه اشتغال بیش از ۴۰ نفر فراهم می‌شود.

به گزارش فارس، بازدید از پایانه مسافربری مرزی، آستان امام‌زادگان ابراهیم و قاسم (ع)، هتل‌آپارتمان نور اوقاف و امور خیریه، ملاقات مردمی و حضور در شورای تأمین شهرستان آستارا از دیگر برنامه‌های کاری سفره یک‌روزه «ارسلان زارع» استاندار گیلان به این شهرستان مرزی بود.

انتهای پیام/فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار