کد خبر : 3725
تاریخ انتشار : دوشنبه 17 اسفند 1394- 25: 18

بازشماری آرا به رأی اسداله عباسی افزود / مدارک و اسناد رهبری املشی چاره ساز نشد

بازشماری آرا به رأی اسداله عباسی افزود / مدارک و اسناد رهبری املشی چاره ساز نشد

پس از بررسی موضوع شکایت از طریق شورای محترم نگهبان و بازبینی تعداد پنج صندوق به طور تصادفی، تعداد ۶ رأی به آرای مأخوذه ی اسدالله عباسی و تنها دو رأی به رهبری املشی اضافه شد.

به گزارش درگیلان، مردم گیلان با میزان مشارکت بیش از ۶۰درصدی خود به استقبال انتخابات سرنوشت دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره انتخابات خبرگان رهبری رفتند و همین موضوع سبب شد تا در برخی از حوزه های انتخابیه نامزد راه یافته به بهارستان در جریان رقابتی تنگانگ مشخص شود.

اما اندکی پس از اعلام نتایج، برخی از داوطلبان شکست خورده که خود در گفتگو با خبرنگاران تمکین به رای شورای نگهبان را تاکید داشتند در این ماراتون اظهاراتی را بر زبان راندند که عملا صحت و سلامت انتخابات را زیر سوال می برد.

محمدمهدی رهبری املشی نماینده فعلی مردم رودسر و املش در اقدامی عجیب و دور از ذهن در مقابل رای مردم ایستاد و شیرینی انتخابات را برای حامیان و طرفداران تلخ کرد و در واکنش به برگزاری جشن پیروزی اسدالله عباسی، گفته است که مدارکی در اختیار دارد که در صورت ارائه، برگزارکنندگان جشن شادی باید عزا بگیرند!

به دنبال شکست و اعتراض محمدمهدی رهبری نسبت به تعداد آرای مأخوذه ی خود در انتخابات مجلس دهم در رودسر واملش پس از بررسی موضوع شکایت ازطریق شورای محترم نگهبان و بازبینی تعداد پنج صندوق به طور تصادفی، تعداد ۶ رأی به آرای مأخوذه ی اسدالله عباسی و تنها دو رای به رهبری املش اضافه شد.

با اینکه بازشماری آرا تغییری در نتیجه انتخابات حوزه انتخابیه رودسر و املش ایجاد نکرده این نماینده مغلوب با انتشار تصاویری از نحوه برگزاری انتخابات علاوه بر زیر سوال بردن تجربه چندین ساله خود و تهییج هواداران استقلال شورای نگهبان و هیأت اجرایی را زیر سوال می برد./کاسپین

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار