کد خبر : 40280
تاریخ انتشار : پنجشنبه 17 مرداد 1398- 27: 17

طی دو سال گذشته صورت گرفت؛

بازگشت ۳۰۰ واحد نیمه فعال و راکد به چرخه تولید در گیلان

بازگشت ۳۰۰ واحد نیمه فعال و راکد به چرخه تولید در گیلان

زارع با اشاره به عملکرد ستاد اقتصاد مقاومتی در دو سال اخیر گفت: فعالیت این ستاد در استان گیلان موجب بازگشتن ۳۰۰ واحد نیمه فعال و راکد به چرخه تولید شد.

به گزارش گیلانستان «ارسلان زارع» امروز( پنج شنبه ، ۱۷ مرداد) در جلسه اقتصاد مقاومتی با اشاره به شرایط کنونی کشور و حساسیت موجود در ایجاد امنیت اقتصادی گفت: راهکار مدیریت در این عرصه پر چالش پیروی از منویات رهبری در حوزه اقتصاد مقاومتی و، تدابیر رییس جمهوری است که با همه چالش ها و مشکلات به خوبی مدیریت شده است.

سرپرست استانداری گیلان با بیان اینکه گیلان دارای مردمی نجیب، شریف، حامی و پشتیبان نطام است افزود: گیلانی ها همواره در همه عرصه های اقتصاد مقاومتی در طول چهل سال حامی و پشتیبان نظام جمهوری اسلامی و همراه دولت بوده و هستند.

وی با اشاره به برخورداری گیلان از ظرفیت های ارزشمند اقتصادی تصریح کرد: وجود سه بندر مهم انزلی، آستارا و کاسپین، وجود تنها منطقه آزاد شمال کشور، تولید ۲.۵ میلیون تن انواع محصولات کشاورزی از جمله این ظرفیت هاست.

زارع با اشاره به نرخ بیکاری استان اعلام کرد: اگرچه نرخ بیکاری استان اندکی کمتر از نرخ کشوری است اما انتظار است با تلاش بیشتر بتوان موجب رونق اقتصادی و کاهش نرخ بیکاری شد.

وی با اشاره به عملکرد ستاد اقتصاد مقاومتی در  دو سال اخیر اظهار داشت: فعالیت این ستاد در استان موجب بازگشتن  ۳۰۰ واحد نیمه فعال و راکد به چرخه تولید شد.

سرپرست استانداری گیلان با اشاره به پروژه های زیر بنایی در دست اقدام استان چون راه آهن رشت انزلی و اتصال با آستارا و ساماندهی پسماند، تکمیل این پروژه ها را گامی مهم در رونق اقتصادی دانست.

وی همچنین ابراز امیدواری کرد پویایی و فعالیت بیشتری در عرصه اقتصادی و رونق تولید کشورمان را شاهد باشیم.

پایان پیام/شبستان

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار