کد خبر : 45430
تاریخ انتشار : دوشنبه 9 دی 1398- 41: 17

گیلانستان گزارش می‌دهد؛

باز هم صحنه دفاع از ولایت فقیه پیش آمد و استاندار گیلان در تهران جلسه داشت!/ غیبت معنادار ارسلان زارع در یوم الله ۹دی

باز هم صحنه دفاع از ولایت فقیه پیش آمد و استاندار گیلان در تهران جلسه داشت!/ غیبت معنادار ارسلان زارع در یوم الله ۹دی

استاندار گیلان نه تنها در یوم الله ۹ دی شرکت نکرد، بلکه هیچ پیام دعوت، مصاحبه، سخنرانی، بیانیه، توئیت و حتی یادداشت کوتاهی نیز از ایشان در همراهی با مردم دیده نشد.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی گیلانستان، مردم ولایتمدار و مومن استان گیلان امروز نیز به مناسبت یوم الله ۹ دی بار دیگر به صحنه آمده و در دفاع از آرمانهای انقلاب، شهدا، امام، رهبری و ولایت فقیه به دشمنان اسلام نشان دادند تا جان در بدنشان است، ذره ای از اعتقاد و ارادتشان به مقام معظم رهبری کاسته نخواهد شد.

در این روز که “روز بصیرت و میثاق امت با ولایت” نامگذاری شده است، مردم همیشه در صحنه گیلان به دنیا نشان دادند همانطور که در سال ۸۸ به دلیل یکروز زودتر به صحنه آمدنشان، از رهبر معظم انقلاب مدال بصیرت و آگاهی را کسب نمودند، امروز و پس از ۱۰ سال همچنان پیشتاز ولایتمداری هستند.

اما حماسه آفرینی امروز مردم به ویژه در رشت که جمعیتی بسیار پرشور به صحنه آمده بودند، یک غائب بزرگ داشت و آن هم کسی نبود جز شخص استاندار گیلان!

ارسلان زارع در حالی به اجتماع طلایه داران بصیرت مردم رشت همانند اجتماعات دیگر مردم در میدان شهدای ذهاب شهرداری نیامد که عالی ترین مسئولان و مقامات استانی حضور داشتند.

استاندار گیلان نه تنها در این یوم الله ۹ دی شرکت نکرد، بلکه هیچ پیام دعوت، مصاحبه، سخنرانی، بیانیه، توئیت و حتی یادداشت کوتاهی نیز از ایشان در همراهی با مردمی که طلایه دار بصیرت در کشور هستند دیده نشد.

طبق بررسی های به عمل آمده مشاهده شده که ارسلان زارع امروز نیز در تهران حضور داشته و به بهانه حل مشکلات مردم با مسئولان وزارت کشور دیدار داشت!

انتهای پیام/

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار